1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:
Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху».
На даний час діють тарифи на послуги з перевезення пасажирів і вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, які встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05 березня 2020 року № 399 «Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху», зареєстроване в Центральному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Київ) 17 березня 2020 року за № 60/63.
З інформацією щодо перегляду тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, можна ознайомитися на веб-сторінці Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3. Альтернативні варіанти вирішення питання:
а) залишити діючими тарифи на послуги з перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху;
б) встановити тарифи на послуги з перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, в розмірі нижче економічно обґрунтованого рівня;
в) встановити тарифи на економічно обґрунтованому рівні та підвищити вартість проїзних квитків.
4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:
- населення, яке користується міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху;
- комунальні підприємства транспорту – КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс»;
- виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)
5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
а) залишення тарифів на послуги з перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, та вартості проїзних квитків на діючому рівні є:
- бажаним для населення, яке користується міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху;
- неприйнятною альтернативою для підприємств транспорту - КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс», у зв’язку з відсутністю достатніх обігових коштів, що унеможливлює своєчасно виконувати регламентні роботи з технічного обслуговування та ремонтів рухомого складу, що в свою чергу, призводить до погіршення якості та безпеки надання послуг та покращення соціальних стандартів працівникам підприємств, що сповільнить їх плинність;
- неприйнятною альтернативою для виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у зв’язку з необхідністю виділення з міського бюджету коштів на покриття різниці між діючими та економічно обґрунтованими тарифами замість спрямування цих коштів на інші цілі, наприклад розвиток дорожньо-транспортної інфраструктури, виконання соціальних програм тощо;;
б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:
- бажаною для населення;
- несприйнятою альтернативою для комунальних підприємств транспорту - КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс у зв’язку з необхідністю виділення додаткових бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим і вишукати додаткові кошти можливо лише за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;
в) підвищення тарифів на послуги з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, до економічного обґрунтованого рівня та підвищення вартості проїзних квитків є:
- неприйнятним для населення, яке користується міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, оскільки суттєво збільшує витрати населення на оплату транспортних послуг;
- бажаною для підприємств транспорту - КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс», оскільки дозволить відшкодувати економічно обґрунтовані витрати на надання послуг з перевезення пасажирів, своєчасно проводити регламентні роботи з технічного обслуговування та ремонтів рухомого складу підприємств транспорту, спрямувати кошти на технічне переоснащення, забезпечити та покращити соціальні стандарти працівникам підприємств, що сповільнить їх плинність, тощо;
- встановлення тарифів на перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, на економічно обґрунтованому рівні та підвищення вартості проїзних квитків є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів.
6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному порталі Києва проєкту розпорядження, а також участь у зустрічі з громадськістю, про дату час та місце проведення якої буде повідомлено додатково.
7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:
Термін проведення громадського обговорення, визначений з 16 листопада 2021 року по 30 листопада 2021 року, продовжується до 10 грудня 2021 року.
8. Форма громадського обговорення:
Електронні консультації та зустріч з громадськістю про дату час та місце проведення якої буде повідомлено додатково.
9. Подання пропозицій і зауважень за формою:
До 10 грудня 2021 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.
Прізвище ________________________________________________________
Ім’я _____________________________________________________________
По батькові _______________________________________________________
Організація (установа) _____________________________________________
Посада ___________________________________________________________
Тел./факс/e-mail ___________________________________________________
10. Адреса подання пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:
Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua
11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:
- Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 202 60 70, заступник начальника управління - начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
- Матвієнко Зоя Леонідівна, тел. (044) 202 60 71, головний спеціаліст відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій.
12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:
Звіт про результати публічного громадського обговорення буде оприлюднений на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.