КМДА Київська міська державна адміністрація


30 листопада 2021

Повідомлення про продовження терміну проведення громадського обговорення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху».

На даний час діють тарифи на послуги з перевезення пасажирів і вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, які встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05 березня 2020 року № 399 «Про встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху», зареєстроване в Центральному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Київ) 17 березня 2020 року за № 60/63.

З інформацією щодо перегляду тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який  працює у звичайному режимі руху, можна ознайомитися на веб-сторінці Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Альтернативні варіанти вирішення питання:

а) залишити діючими тарифи на послуги з перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який  працює у звичайному режимі руху;

б) встановити тарифи на послуги з перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, в розмірі нижче економічно обґрунтованого рівня;

в) встановити тарифи на економічно обґрунтованому рівні та підвищити вартість проїзних квитків.

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:

  • населення, яке користується міським пасажирським транспортом, який  працює у звичайному режимі руху;
  • комунальні підприємства транспорту – КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс»;
  • виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

а) залишення тарифів на послуги з перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, та вартості проїзних квитків на діючому рівні є:

- бажаним для населення, яке користується міським пасажирським транспортом, який  працює у звичайному режимі руху;

- неприйнятною альтернативою для підприємств транспорту - КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс», у зв’язку з відсутністю достатніх обігових коштів, що унеможливлює своєчасно виконувати регламентні роботи з технічного обслуговування та ремонтів рухомого складу, що в свою чергу, призводить до погіршення якості та безпеки надання послуг та покращення соціальних стандартів працівникам підприємств, що сповільнить їх плинність;

- неприйнятною альтернативою для виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у зв’язку з необхідністю виділення з міського бюджету коштів на покриття різниці між діючими та економічно обґрунтованими тарифами замість спрямування цих коштів на інші цілі, наприклад розвиток дорожньо-транспортної інфраструктури, виконання соціальних програм тощо;;

б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:

- бажаною для населення;

- несприйнятою альтернативою для комунальних підприємств транспорту - КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс у зв’язку з необхідністю виділення додаткових бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим і вишукати додаткові кошти можливо лише за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;

в) підвищення тарифів на послуги з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, до економічного обґрунтованого рівня та підвищення вартості проїзних квитків є:

- неприйнятним для населення, яке користується міським пасажирським транспортом, який  працює у звичайному режимі руху, оскільки суттєво збільшує витрати населення на оплату транспортних послуг;

- бажаною для підприємств транспорту - КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс», оскільки дозволить відшкодувати економічно обґрунтовані витрати на надання послуг з перевезення пасажирів, своєчасно проводити регламентні роботи з технічного обслуговування та ремонтів рухомого складу підприємств транспорту, спрямувати кошти на технічне переоснащення, забезпечити та покращити соціальні стандарти працівникам підприємств, що сповільнить їх плинність, тощо;

- встановлення тарифів на перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, який  працює у звичайному режимі руху, на економічно обґрунтованому рівні та підвищення вартості проїзних квитків є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів.

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному порталі Києва проєкту розпорядження, а також участь у зустрічі з громадськістю, про дату час та місце проведення якої буде повідомлено додатково.

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:

Термін проведення громадського обговорення, визначений з 16 листопада 2021 року по 30 листопада 2021 року,  продовжується  до 10 грудня 2021 року.

8. Форма громадського обговорення:

Електронні консультації та зустріч з громадськістю про дату час та місце проведення якої буде повідомлено додатково.

9. Подання пропозицій і зауважень за формою:

До 10 грудня 2021 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.

Прізвище ________________________________________________________

Ім’я _____________________________________________________________

По батькові _______________________________________________________

Організація (установа) _____________________________________________

Посада ___________________________________________________________

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

10. Адреса подання пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:

Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, [email protected] kievcity.gov.ua

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:

  • Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 202 60 70, заступник начальника управління - начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
  • Матвієнко Зоя Леонідівна, тел. (044) 202 60 71, головний спеціаліст відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій.

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:

Звіт про результати публічного громадського обговорення буде оприлюднений на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.