КМДА Київська міська державна адміністрація


26 липня 2016

Звіт про проведене громадське обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київський міський пологовий будинок № 5»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

 

2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування , які надаєякі надає Київський міський пологовий будинок № 5»

 

3. Інформація про осіб, що взяли участь у обговоренні:

Мешканці міста Києва – відвідувачі офіційного Інтернет-порталу Київської міської державної адміністрації. В обговоренні проекту прийняли участь 59 користувачів, з яких підтримало проект розпорядження 35 користувача, не підтримали проект розпорядження – 23, запропоновано пропозицій - 6.

 

4. Інформація про пропозиції, що надійшли до органу виконавчої влади за результатами обговорення:

№ п/п

Пропозиції

Результат:

враховано/

не враховано

Підстава не врахування пропозиції

1

Повністю підтримую. Тарифи не «драконівські». Медицина має якось виживати

 

Враховано

 

 

2

Незалежно від того, якими будуть самі тарифи, виправте в додатку «екстЕрпація» на «екстИрпація». Що ж у нас за пологові будинки, якщо в переліку медичних послуг така безграмотність

 

Враховано

 

 

В остаточній редакції помилку буде виправлено

 

3

Платні послуги та тарифи у всіх пологових будинках Києва мають бути однаковими 2 пропозиції.

 

Медицина повинна бути безкоштовна

 

 

Не враховано

 

Тарифи на платні медичні послуги розраховуються виходячи із фактичних витрат конкретного підприємства  пов’язаного з наданням послуг,  кваліфікації фахівців, які надають послугу, обладнання тощо,  у зв’язку з чим тарифи не можуть бути однаковими.

Статтею 49 Конституції України кожному гарантовано право на охорону здоров’я, медичну допомогу та медичне страхування.

Також, відповідно до статті 8 Основ законодавства України про охорону здоров’я кожен громадянин має право на безоплатне отримання в закладах охорони здоров’я медичної допомоги, до якої належать: екстрена медична допомога; первинна медична допомога; вторинна (спеціалізована), третинна (високоспеціалізована), паліативна медична допомога, що надається за медичними показаннями. При цьому перелік видів та обсягів безоплатної медичної допомоги визначено Програмою подання громадянам гарантованої державою безоплатної медичної допомоги, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 № 955.

Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1138 затверджено Перелік  платних послуг, які можуть надавати заклади охорони здоров’я фізичним та юридичним особам, з урахуванням обмежень, встановлених законодавством щодо надання громадянам гарантованої безоплатної медичної допомоги, в тому числі відповідним пільговим категоріям населення

4

Предлагаю переименовать Московский мост на Северний

Не враховано

 

Не стосується проекту розпорядження

 

5

Незрозуміло звідки з’явилися такі тарифи, а саме методика розрахунку у відповідності до якого нормативно-правового акту, та відсутні додатки таких розрахунків! Яким чином можна погоджувати та обговорювати тарифи, якщо відсутня складова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Не враховано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повна собівартість послуги (витрати) розраховується із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм використання матеріальних ресурсів, норм часу, норм оплати часу, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення.

Оскільки на державному рівні  відсутня затверджена методика розрахунку тарифів на платні медичні послуги, тарифи розраховуються  згідно законодавства України з питань ціноутворення, а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за  № 27/4248, та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, від 30.09.2014р. № 10.03.67/28352.

5. Інформація про рішення, прийняті за результатами обговорення:

Вказані пропозиції опрацьовані. В остаточній редакції проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування , які надає Київський міський пологовий будинок № 5» буде врахована пропозиція № 2.

 



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.