КМДА Київська міська державна адміністрація


17 червня 2016

Повідомлення про проведення громадського обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» у місті Києві»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» у місті Києві».

Зазначеним проектом розпорядження розширюється перелік платних послуг для Територіального медичного об’єднання «Фтизіатрія» у місті Києві, тарифи на які встановлюються на економічно обґрунтованому рівні.

На даний час  тарифи  для Територіально медичного об’єднання «Фтизіатрія» у місті Києві встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстровані в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 31 липня 2015 року за № 118/1229 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 17 липня 2015 року № 700).

 

3. Альтернативні варіанти вирішення питання:

а) не встановлювати тарифи на послуги;

б) встановлення тарифів на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;

в) встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні;

 

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:

  • населення, яке користується послугами зі стоматологічної допомоги;
  • лікувально-профілактичні заклади охорони здоров’я;
  • виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

 

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

а) відсутність тарифів на платні послуги є:

- неприйнятною альтернативою для населення у зв’язку з тим, що це призводить до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, так як зазначене суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року №1548 та може створювати передумови до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з неможливістю виділення бюджетних асигнувань за надання послуг, які повинні надаватися на платній основі;

б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:

- бажаною для населення;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу у зв’язку з відсутністю в кошторисі закладу бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращення якості надання послуг тощо;

- неприйнятною альтернативою для  органів виконавчої влади у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим, і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;

в) встановлення тарифів на послуги на економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків із споживачами та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, лікувально-профілактичних закладів та споживачів послуг.

 

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації проекту розпорядження.

 

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:

з 17 червня 2016 року по 03 липня  2016 року

 

8. Форма громадського обговорення:

Електронні консультації

 

9. Подання пропозицій і зауважень за формою:

До  03.07. 2016 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.

Прізвище ________________________________________________________

Ім’я _____________________________________________________________

По батькові _______________________________________________________

Організація (установа) _____________________________________________

Посада ___________________________________________________________

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

 

10. Адреса подання  пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:

Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua

 

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:

  • Стрижиус Олена Володимирівна, заступник начальника управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
  • Попелянська Тетяна Олександрівна, тел. (044) 529 92 44, старший інспектор відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій

 

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:

Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.