Головна  →  Звіти  →  22 жовтня 2024

Звіт про проведене громадське обговорення проєкту змін до Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року з продовженням її дії до 2027 року

1. Орган виконавчої влади, який проводив обговорення:

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2. Питання або назва проєкту акту, винесеного на обговорення:

Проєкт змін до Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року з продовженням її дії до 2027 року (далі – проєкт змін до Стратегії).

3. Інформація про осіб, що взяли участь в обговоренні:

Мешканці / мешканки міста Києва – відвідувачі Єдиного веб-порталу територіальної громади міста Києва (https://kyivcity.gov.ua/).

У громадському обговоренні проєкту змін до Стратегії, проведеному в період з 16 вересня до 15 жовтня 2024 року, взяли участь 97 громадян, з них: 92 підтримали проєкт змін до Стратегії, 4 - не підтримали.

4. Інформація щодо пропозицій, які надійшли до органу виконавчої влади під час обговорення

Пропозиції, які надійшли на електронну пошту ([email protected].ua) та під час громадського обговорення на Єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва, наведені у таблиці 1.

Таблиця 1

з/п

Пропозиції

Результат:

враховано/

не враховано

Коментар щодо врахування / неврахування

1.

Тетяна Клименко 

Додати до проєкту питання впровадження охорони для дошкільних навчальних закладів.
Наразі не передбачена охорона у дитячих садочках.

На практиці. Моя донька відвідує дитячий садочок № 111 у Деснянському районі м. Києва.Їй 3 роки. За 1 рік і 1 місяць відвідування садочку двічі сталася ситуація, яка свідчить про те, що діти не в безпеці.
1. Восени 2023 року на територію садочку протягом 3 днів намагалася потрапити особа в стані алкогольного сп’яніння. Вона лякала дітей, ображала, була в неприйнятному вигляді. Міліція не реагувала дієвим чином. Запрошували батьків чергувати на воротах.

2. 12 вересня 2024 року дитина 4 років під час тихої години сама вийшла з групи, через центральний вхід, перейшла дорогу з активним рухом транспорту, і дійшла додому. Все обійшлося. Але ніхто з персоналу не захистив дитину, все відкрито настіж. Будь-хто може зайти і вийти з садочку. Захист дітей у школах передбачений. В садочках ні. Це не припустимо. Вирішення проблеми тим, що біля дверей сидітиме прибиральниця - не захист.

Враховано

Виконання заходу передбачено у:

Стратегічній цілі 1. Підвищення безпеки та якості життя мешканців / мешканок міста Києва

Напрям 1.1. Безпека та цивільний захист

Оперативна ціль 3. Сприяння створенню умов щодо підтримки публічної (громадської) безпеки і порядку, протидії злочинності

Індикатор: Збільшення кількості об’єктів комунальної власності, забезпечених охороною, та безпеку яких покладено на КО «Муніципальна охорона»

1. Рішенням Київської міської ради від 02.03.2023 № 6043/6084 «Про питання забезпечення безпеки та захисту об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Києва, що забезпечують життєдіяльність населення» (далі – Рішення) заклади дошкільної освіти включено до переліку об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Києва, на яких здійснюються пріоритетні заходи із забезпечення безпеки та захисту.

2. Відповідно до Рішення начальником Київської міської військової адміністрації 31.08.2023 видано розпорядження № 668, яким затверджено адресний перелік таких об’єктів і покладено на КО «Муніципальна охорона» здійснення зазначених заходів.

3. За інформацією КО «Муніципальна охорона», усі заклади дошкільної освіти м. Києва, в тому числі і дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 111 (ДНЗ № 111), за рахунок коштів міського бюджету обладнані «тривожними» кнопками та перебувають під цілодобовою пультовою охороною, що уможливлює у разі виникнення надзвичайної ситуації у будь-який час доби виклик групи оперативного реагування КО «Муніципальна охорона». Також передбачено посилення охорони ДНЗ № 111 за рахунок  персоналу охорони на спеціалізованому транспорті реагування.

2.

С. Донченко 

Для забезпечення активного відпочинку дітей та дорослих в темний час доби провести роботи по освітленню всіх дитячих та спортивних майданчиків на території учбових закладів, парків та багатоповерхової забудови

Враховано

Виконання заходу передбачено у:

Стратегічній цілі 1. Підвищення безпеки та якості життя мешканців / мешканок міста Києва

Напрям 1.4. Транспорт та міська мобільність

Оперативна ціль 2. Розвиток сталої, інклюзивної та стійкої до безпекових загроз транспортної інфраструктури

Завдання 2.5. Модернізація та розширення мереж зовнішнього освітлення вулиць, магістралей, пішохідних переходів, тротуарів і прибудинкових територій з використанням енергозберігаючих технологій

При проектуванні і будівництві мереж зовнішнього освітлення завжди передбачається освітлення прибудинкових територій – дитячих та спортивних майданчиків, учбових закладів, парків та скверів. Мережі вулиць, прибудинкових територій та ін. побудовані як єдиний комплекс для кожного пункту включення. Таких пунктів включення у місті 1501. І, якщо на цих територіях не встановлені світлодіодні світильники з дистанційним управлінням, регулювати інтенсивність освітлення неможливо. По мірі заміни натрієвих та ртутних світильників зовнішнього освітлення на світлодіодні з дистанційним управлінням – з’явиться можливість коригувати яскравість освітлення на окремих локаціях.

3.

Олександр Рак 

Напрям 1.4 Транспорт та міська мобільність
Оперативна ціль 1 Забезпечення якісного та ефективного управління транспортною системою міста
Завдання 1.1 Запровадження стратегічного планування розвитку транспортних систем, з урахуванням принципів інклюзивності, сталої мобільності та кліматичної нейтральності (додати:) “, зокрема розробка Плану сталої міської мобільності”

Завдання 1.3 Розвиток паркувального простору міста, вдосконалення системи та порядку паркування
(додати:) "зокрема для велосипедів"
Оперативна ціль 2 Розвиток сталої, інклюзивної та стійкої до безпекових загроз транспортної інфраструктури

Завдання 2.3 Модернізація та розвиток вулично-шляхової мережі та штучних споруд (мости, шляхопроводи) міста з урахуванням принципів доступності та гендерних підходів
(повернутись до редакції Стратегії розвитку Києва до 2025 року:)
Покращення зв’язності вулично-дорожньої мережі та зміна організації дорожнього руху, зокрема будівництво транспортних переходів через залізницю, річку Дніпро, реорганізація руху з розкриттям лівих поворотів та облаштуванням наземних переходів у вузлах магістралей загальноміського значення
(додати:) ", з урахуванням принципів доступності та нульової смертності (Vision Zero)"

 

Не враховано

Стратегія розвитку міста Києва – це головний концептуальний нормативний документ стратегічного розвитку міста, що визначає пріоритети, стратегічні та оперативні цілі та основні завдання розбудови столиці на довгострокову перспективу.

Розробка Плану сталої міської мобільності є одним із заходів з реалізації завдання 1.1 «Запровадження стратегічного планування розвитку транспортних систем, з урахуванням принципів інклюзивності, сталої мобільності та кліматичної нейтральності», і його виконання буде здійснюватися у складі середньострокових програмних документів розвитку м. Києва: Плані заходів з реалізації Стратегії; міській цільовій програмі з розвитку транспортного комплексу міста; програмі економічного і соціального розвитку міста Києва на відповідні роки.

Завдання 1.3 Розвиток паркувального простору міста, вдосконалення системи та порядку паркування передбачає, зокрема, реалізацію заходів з розвитку паркувального простору для велосипедів у складі середньострокових програмних документів розвитку м. Києва: міській цільовій програмі з розвитку транспортного комплексу міста; програмах економічного і соціального розвитку міста Києва на відповідні роки.

При цьому слід зазначити, що відповідно до норм ДБН облаштування місць для паркування велосипедів передбачається в проєктах будівництва та реконструкції дорожньо-транспортної інфраструктури.

Внесення змін до стратегії розвитку міста Києва до 2025 року, першочергово, обумовлено викликами, пов’язаними з воєнним станом в Україні та необхідністю подолання негативних наслідків, що постали перед міською владою у зв’язку зі збройною агресією російської федерації проти України, потребою у перегляді пріоритетності цілей і завдань щодо подальшого розвитку міста з урахуванням спроможності забезпечення життєдіяльності та розвитку міста в нових безпекових умовах та обмежених ресурсних можливостях. З огляду на зазначене, амбітні завдання, закладені в Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року (у редакції рішення Київської міської ради від 06.07.2027 № 724/2886), були актуалізовані з урахуванням реалій воєнного часу.

Одночасно зазначаємо, що реорганізація руху з розкриттям лівих поворотів у вузлах магістралей загальноміського значення суперечить ст.27 Закону України «Про дорожній рух».

4.

Олександр Коваленко 

1)    Знести до рівня 1-го поверху надбудову над кінцевою зупинкою трамвая № 3 та розширити проїжджу частину до 2 смуг
2) Збудувати транспортну розв'язку на м. Академмістечко замість будівництва ТЦ Тандем
3) Прокласти тролейбусний маршрут з вул. Чорнобильської до масиву Новобіличі через перехрестя вулиць Академіка Єфремова та Чорнобильської, далі через вулицю Осінню до перехрестя вулиць Булаховського та Підлісної згідно плану розвитку міста Києва. Під час прокладання маршруту ліквідувати самозахоплення міської землі власниками навколишніх будинків.

Не враховано

Стратегія розвитку міста Києва – це головний концептуальний нормативний документ стратегічного розвитку міста, що визначає пріоритети, стратегічні та оперативні цілі та основні завдання розбудови столиці на довгострокову перспективу.

Реалізація конкретних проєктів та виконання будівельних робіт на конкретних об’єктах передбачається у галузевих міських цільових програмах та програмах економічного і соціального розвитку міста Києва на відповідні роки.

5.

Ольга Романюк 

У розділі «Культура" прописано, що» реалізовується міський проєкт «Сучасний бібліотечний простір» щодо перетворення публічних бібліотек столиці на сучасні культурно-інтелектуальні центри громади на основі технологічної і просторової модернізації, впровадження нових послуг та online послуг, підвищення цифрової доступності, забезпечення інклюзії та безбар’єрності". Пропоную окремим рядком вписати забезпечення Публічної бібліотеки імені Лесі Українки м. Києва спеціальним сучасним приміщенням. Ця проблема є дуже гострою і потребує, нарешті.  Відповідну правку внести в додаток 2, п. 3.2 Культура

Не враховано

У розділі «Культура" прописано, що» реалізовується міський проєкт «Сучасний бібліотечний простір» щодо перетворення публічних бібліотек столиці на сучасні культурно-інтелектуальні центри громади на основі технологічної і просторової модернізації, впровадження нових послуг та online послуг, підвищення цифрової доступності, забезпечення інклюзії та безбар’єрності". Пропоную окремим рядком вписати забезпечення Публічної бібліотеки імені Лесі Українки м. Києва спеціальним сучасним приміщенням. Ця проблема є дуже гострою і потребує, нарешті.  Відповідну правку

6.

Вадим Куцевич

Пропозиції з розроблення міських Київських будівельних норм, які стосуються планування і забудови міста Києва, проектування житлових та громадських будівель і споруд (закладів освіти і культури, спорту, охорони здоров'я, торгівлі, харчування, побутових, готельних господарств, адміністративних, різних видів транспорту), укриттів, промислових та інш., інклюзивості будівель і споруд.
Фахівці ПАТ КИЇВЗНДІЕП мають великий досвід у розробці нормативних актів України. Нами розроблено близько 20-ти ДБН України

Не враховано

Будівельні норми — затверджений суб'єктом нормування нормативно- правовий акт, який містить обов'язкові вимоги у сфері будівництва, містобудування та архітектури. Будівельні норми містять обов'язкові вимоги щодо будівництва, містобудування.

Будівельні норми в Україні регулюються Законом України «Про будівельні норми» та пов'язаними постановами Кабінету Міністрів України.

До суб’єктів нормування у будівництві належать центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва, інші центральні органи виконавчої влади, до повноважень яких належать питання з нормування у будівництві.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи вищенаведене, зазначена пропозиція не відповідає вимогам чинного законодавства України, оскільки не передбачено повноважень для місцевих органів влади щодо розроблення будівельних норм

 

7.

Наталія Хижниченко

Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (далі - Концерн) надає свої пропозиції до проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2027 року. Відповідно до наявної інформації в Концерні, наразі простежується зменшення кількості відмов від паперових рахунків.
Зокрема, у 2024 році від паперових рахунків відмовилося - Квітень 5184 особових рахунки, Травень 4605, Червень 3990, Липень 3670, Серпень 2603, Вересень 3045.
У зв’язку із чим, просимо в пункті 1.3.3 Додатку № 2 Індикаторів результативності, що характеризують виконання цілей і завдань Стратегії розвитку міста Києва, у графі «Відсоток споживачів, які відмовились від паперового рахунку-повідомлення на оплату житлово-комунальних послуг, %» показники - Проміжне значення (2025 рік) - 25%, Цільове значення (2027 рік) - 35 % ЗАМІНИТИ на Проміжне значення (2025 рік) - 21 % та Цільове значення (2027 рік) - 25%.

 

Враховано

Індикатор результативності «Відсоток споживачів, які відмовились від паперового рахунку-повідомлення на оплату житлово-комунальних послуг, %» скориговано, відповідно до наданих пропозицій.

8.

Дмитро Вельгус 

Пропозиція 1:
В напрямку 2.3 «Розбудова міста і земельні відносини» завдання 2.2 «Впровадження інформаційно-аналітичних інструментів прийняття управлінських містобудівних рішень, зокрема моніторинг забудови, інструменти аналізу ефективності використання міських територій, поточний стан та динаміка розвитку інфраструктури, моделювання містобудівної ситуації тощо» викласти в такій редакції «Впровадження інформаційно-аналітичних інструментів прийняття управлінських містобудівних рішень»
Пропозиція 2:
В додатку 2 «Індикатори результативності, що характеризують виконання цілей і завдань Стратегії розвитку міста Києва» в стратегічній цілі 2 «Підвищення рівня конкурентоспроможності економіки міста Києва» в напрям 2.3 «Розбудова міста і земельні відносини» оперативна ціль 2.3.2 «Гармонійний розвиток міста з урахуванням інтересів громади, бізнесу та влади» назву індикатора «Рівень оновлення містобудівної документації , %» змінити на «Кількість розроблених інформаційно-аналітичних сервісів, од.», «проміжні показники 2025 рік» зміни з 100 на 2 та «проміжні показники 2027 рік» змінити з 100 на

Враховано

Завдання 2.2 «Впровадження інформаційно-аналітичних інструментів прийняття управлінських містобудівних рішень, зокрема моніторинг забудови, інструменти аналізу ефективності використання міських територій, поточний стан та динаміка розвитку інфраструктури, моделювання містобудівної ситуації тощо» напрямку 2.3 «Розбудова міста і земельні відносини» викладено у редакції «Впровадження інформаційно-аналітичних інструментів прийняття управлінських містобудівних рішень»
Індикатор результативності, «Рівень оновлення містобудівної документації, %» змінено на «Кількість розроблених інформаційно-аналітичних сервісів, од.», зі значеннями: 2025 рік – 2; 2027 рік – «-».

 

5. Інформація про рішення, прийняті за результатами обговорення:

Пропозиції, що надійшли під час громадського обговорення змін до Стратегії направлено для опрацювання профільним структурним підрозділам виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Рішення, прийняті за результатами обговорення, викладені у Таблиці 1.

Проєкт змін до Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року з продовженням її дії до 2027 року пройшов громадське обговорення.

Перейти до спискуВерсiя для друку