1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:
Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення вартості єдиного разового квитка на перевезення пасажирів у міській електричці, яка працює у звичайному режимі руху, та у трамваях на маршрутах № 4, 5 або автобусах № 59, 60, 61, які працюють у звичайному режимі руху на маршрутах загального користування»
3. Інформація про осіб, що взяли участь у обговоренні:
Мешканці міста Києва – відвідувачі офіційного Інтернет-порталу Київської міської державної адміністрації. В обговоренні проекту прийняли участь 59 користувачів, з яких підтримало проект розпорядження 37 користувачів, не підтримали проект розпорядження – 21, запропоновано пропозицій - 4.
4. Інформація про пропозиції, що надійшли до органу виконавчої влади за результатами обговорення:
№ № п\п | Пропозиції | Результат: враховано/ не враховано | Підстава не врахування пропозиції
|
1 | Пропоную зробити цей проект для всіх киян. Наприклад вартість квитка для власників киянина залишити 3 гривні а для гостей міста підняти вартість. |
| Запровадження єдиного квитка запропонованою вартістю 3,00 грн не є можливим, оскільки згідно чинного законодавства витрати підприємств транспорту, мають бути відшкодовані за рахунок міського бюджету, що не є доцільним. |
2 | Что быдо ехать, например, до метро Крещатик, жителям Троещины нужно потратить 7 грн (троллейбус -3 + метро 4). А на электричке при цене: 6 грн.- общая цена составит 10 грн (6+4). Дороговато! Мы, жители Троещины, постоянко чувствуем себя обманутыми в вопросе, касающемся транспорта. О нас всегда так "заботятся" власти. Нам регулярно обещают построить метро, особенно, в канун очередных выборов, рассказывают о нових улучшенных транспортных схемах. Очередное улучшение мы почувствовали, когда запустили Городскую электричку с единым билетом за 4 грн. Поездка до пересадочной станции Петровка двумя видами транспорта (трамвай-электричка) была не очень удобна, но приемлемахоть по цене. |
| Запровадження єдиного квитка запропонованою вартістю 5,00 грн не є можливим, оскільки згідно чинного законодавства витрати підприємств транспорту, мають бути відшкодовані за рахунок міського бюджету, що не є доцільним.
|
3 | Слід створити проїзний квиток для тих, у кого немає пільг на проїзд: місячний, квартальний, річний. |
| Розпорядженням від 30.01.2016 № 66 введені в обіг проїзні квитки на місяцьна різні види транспорту. Попередній досвід запровадження різних видів квитків свідчить про відсутність попиту на довготривалі (на квартал та рік) проїзні квитки |
4 | Підтримую пропозицію Олени Демчук про те, що вартість єдиного разового проїзного квитка на перевезення пасажирів у міській електричці, яка працює у звичайному режимі руху, та у трамваях на маршрутах № 4, 5 або у автобусах № 59, 60, 61, які працюють у звичайному режимі руху має бути не більше, ніж 5 грн. |
| Запровадження єдиного квитка запропонованою вартістю 5,00 грн не є можливим, оскільки згідно чинного законодавства витрати підприємств транспорту, мають бути відшкодовані за рахунок міського бюджету, що не є доцільним. |
5. Інформація про рішення, прийняті за результатами обговорення:
Вказані пропозиції опрацьовані. З урахуванням зазначено, проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення вартості єдиного разового квитка на перевезення пасажирів у міській електричці, яка працює у звичайному режимі руху, та у трамваях на маршрутах № 4, 5 або автобусах № 59, 60, 61, які працюють у звичайному режимі руху на маршрутах загального користування»
буде видано в редакції, яка запропонована для громадського обговорення.