КМДА Київська міська державна адміністрація


29 квітня 2016

Звіт про проведене громадське обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 30 січня 2015 року № 66 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30 січня 2015 року № 66 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху 

3. Інформація про осіб, що взяли участь у обговоренні:

Мешканці міста Києва – відвідувачі офіційного Інтернет-порталу Київської міської державної адміністрації. В обговоренні проекту прийняли участь 28 користувачів, з яких підтримало проект розпорядження 15 користувачів, не підтримали проект розпорядження – 13, запропоновано пропозицій - 7.

4. Інформація про пропозиції, що надійшли до органу виконавчої влади за результатами обговорення:

 

№ №

п\п

Пропозиції

Результат:

враховано/

не враховано

Підстава не врахування пропозиції

 

1

Вважаю, що даний тип квитка (на міську електричку+трамвай/автобус) повинен бути дійсним для всіх видів наземного транспорту, тобто такий квиток повинен давати право разового проїзду у міській електричці та разового проїзду у автобусі/тролейбусі/трамваї будь-якого маршруту на території м.Києва, а також право на дворазовий проїзд у будь-якому маршруті наземного транспорту м.Києва окрім міської електрички

Не враховано

Реалізація Вашої пропозиції потребує спрямування  додаткових бюджетних асигнувань підприємствам транспорту за компенсацію недоотриманих доходів внаслідок запровадження додаткових знижок, що не є доцільним.

2

Вы думаете эти депутаты головой думают или другим местом? Кличко не лучше… Вы думаете он читают это? Это все для галочки, для проформы. Заткнуть рты, чтобы писали сами себе.

Не враховано

 

Не стосується проекту розпорядження

 

3

А зарплаты простым людям, пенсии и стипендии вы подняли? Лишь бы только тарифы поднимать и карманы себе набивать!

Не враховано

Проектом розпорядження передбачено встановлення вартості єдиного разового  проїзного квитка в розмірі меншому, ніж сума тарифів на проїзд міською електричкою та наземними  видами  транспорту та є зручною та вигідною системою оплати для населення.

4

Единый билет 6 грн не создаст дополнительный пассажиропоток. Маршруткой за 5 грн можно уехать дальше и без пересадок. К примеру, с улицы Бальзака до станции метро Петровка можно уехать прямым 21-м автобусом за 3 грн или 157 маршруткой за 5 грн, вместо 6 грн с трамваем и пересадкой на электричку.
Конкурентная цена, способная привлечь пассажиров - не более 5 грн. Иначе и дальше будете гонять каждые 10 минут пустые электрички с Троещины на Петровку.

Не враховано

Запровадження єдиного квитка запропонованою вартістю 5,00 грн не є можливим, оскільки згідно чинного законодавства  витрати підприємствтранспорту, мають бути відшкодовані за рахунок міського бюджету, що не є доцільним.

5

Замечание по стоимости проезда - согласно данного предложения стоимость проезда с Троещины до Петровки составит 12 грн (если использовать автобус №60 и городскую электричку). А дорога туда и обратно 24 грн. Если пользоваться этим маршрутом только в рабочие дни месяца, то затраты составят практически 500 грн. в месяц.

Не враховано

Проектом розпорядження

вводиться єдиний проїзний квиток вартістю 6,00 грн на два види транспорту ̶ «міська електричка–трамвай № 4 (або № 5)» та «міська

електричка–автобус № 59 (або № 60, або № 61)», тобто в розмірі меншому, ніж сума тарифів на проїзд міською електричкою та наземними видами  транспорту, що є зручною та вигідною системою оплати для населення.

6

Головне не тільки зберегти безоплатний проїзд для інвалідів і в цьому транспорті, а й зробити його більш поширеним серед містян. Введення проїзного квитка поліпшить на час становище, але владі слід зробити функціонування міської електрички та зазначених сателітних маршрутів автобусів та трамваїв інтенсивнішим та протягом всього дня, а не тільки в години пік, по всьому маршруту кільця міської електрички, а не на 2 станції човником.

Не враховано

Не стосується проекту розпорядження. Разом з тим, надана пропозиція буде направлена за належністю.

 

7

по 60 грн. за електричку и по 50 грн. за проезд в метро и чем быстрее тем лучше

 

Не враховано

 

Не стосується проекту розпорядження

 

5. Інформація про рішення, прийняті за результатами обговорення:

Вказані пропозиції опрацьовані. З урахуванням зазначено, проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30 січня 2015 року № 66 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» буде видано в редакції, яка запропонована для громадського обговорення. 

 



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.