1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:
Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про погодження розміру автостанційного збору для автостанцій Державного підприємства «Київпассервіс».
3. Інформація про осіб, що взяли участь у обговоренні:
Мешканці міста Києва – відвідувачі офіційного Інтернет-порталу Київської міської державної адміністрації. В обговоренні проекту прийняли участь 5 користувачів, з яких підтримало проект розпорядження 2 користувачі, не підтримали – 3 користувачі, запропоновано 2 пропозиції.
4. Інформація про пропозиції, що надійшли до органу виконавчої влади за результатами обговорення:
№№ п/п | Пропозиції | Результат: враховано/ не враховано | Підстава не врахування пропозиції |
1. | Так как в пояснительной записке не проводится детальная градация автостанций по классам, а сразу предлагается увеличение коэффициентов, которые автоматически увеличат стоимость проезда без уточнения улучшения качества услуг, дается общая фраза "улучшение"я против этого. Вносить изменения нужно в "классы" автостанций,и в соответствии с нормативами пересматривать цены на проезд | Не враховано | Відповідно до вимог Порядку регулювання діяльності автостанцій, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27 вересня 2010 року №700, витрати на утримання автостанцій відшкодовуються за рахунок автостанційного збору, який є складовою тарифів. При цьому, згідно з цим порядком максимальний розмір автостанційного збору обмежений для різних класів автостанцій. Клас автостанціям присвоюється за результатами обстежень Укртрансінспекцією строком на 5 років в залежності від рівня комфорту, що надається пасажирам, зокрема, кількості квиткових кас, камер схову ручної поклажі, кімнати матері і дитини громадських вбиралень, пункту невідкладної медичної допомоги. З урахуванням зазначеного, пропозиція не стосується проекту розпорядження |
2. | Слід стимулювати користуватися автотранспортом громадським, а приватні автівки оподатковувати ще більше, особливо б/у при ввезенні. | Не враховано | Не стосується проекту розпорядження
|
5. Інформація про рішення, прийняті за результатами обговорення:
За результатами обговорення проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про погодження розміру автостанційного збору для автостанцій Державного підприємства «Київпассервіс» буде видано в редакції, яка запропонована для громадського обговорення.