КМДА Київська міська державна адміністрація


16 серпня 2022

Повідомлення про проведення громадського обговорення проєкту розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 квітня 2012 року № 665»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:

Проєкт розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 квітня 2012 року № 665».

Діючі тарифи на ритуальні послуги для ритуальної служби спеціалізоване комунальне підприємство «Київський крематорій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 квітня 2012 року № 665, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 18 травня 2012 року за № 31/948.

3. Альтернативні варіанти вирішення питання:

а) не переглядати встановлені тарифи на ритуальні послуги, які включено до необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг;

б) переглянути тарифи, але встановити їх на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;

в) переглянути тарифи та встановити їх на економічно обґрунтованому рівні;

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:

  • населення, яке користується ритуальними послугами, які включено до необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг;
  • РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ);
  • Київська міська військова адміністрація.

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

а) не переглядати встановлені тарифи на ритуальні послуги, які включено до необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг є:

- бажаною для населення у зв’язку з тим, що в подальшому населення не буде витрачати більше власних коштів на оплату ритуальними послугами, які включено до необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг;

- неприйнятною альтернативою для РИТУАЛЬНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), так, як зазначене суперечить вимогам Закону України «Про ціни і ціноутворення» та може створювати передумови до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з невиконанням владних повноважень;

б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:

- бажаною для населення;

- неприйнятною альтернативою для РИТУАЛЬНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у зв’язку з відсутністю джерел на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращення якості надання послуг тощо;

 - неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим, і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;

в) встановлення тарифів на ритуальні послуги, які включено до необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг, на економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків із споживачами та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, РИТУАЛЬНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) та споживачів послуг.

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації проєкту розпорядження.

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:

З 16 серпня 2022 року по 30 серпня 2022 року.

8. Форма громадського обговорення:

Електронні консультації

9. Подання пропозицій і зауважень за формою:

До 30 серпня 2022 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.

Прізвище ________________________________________________________

Ім’я _____________________________________________________________

По батькові _______________________________________________________

Організація (установа) _____________________________________________

Посада ___________________________________________________________

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

10. Адреса подання пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:

Департамент економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kyivcity.gov.ua

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:

  • Бойко Ірина Петрівна, тел. (044) 202 60 80, начальник відділу цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
  • Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 202 60 70, заступник начальника відділу цінової політики Департаменту економіки та інвестицій.

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:

Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.