1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:
Проєкт розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРЕРОБКА».
Діючі тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРЕРОБКА» встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28 квітня 2020 року № 653, зареєстрованим в Центральному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Київ) 18 травня 2020 року за № 107/110.
3. Альтернативні варіанти вирішення питання:
а) не встановлювати, за результатами коригування, тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів);
б) переглянути тарифи, але встановити їх на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;
в) переглянути тарифи та встановити їх на економічно обґрунтованому рівні.
4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:
- Споживачі комунальної послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРЕРОБКА»;
- Київська міська військова адміністрація.
5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
а) не встановлення, за результатами коригування, тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) є:
- неприйнятною альтернативою, у зв’язку з тим, що надання послуг з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) має здійснюватися за державними регульованими цінами;
- неприйнятною альтернативою для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРЕРОБКА», оскільки призведе до відсутності джерел для покриття всіх витрат, пов’язаних з наданням послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів);
- неприйнятною альтернативою для Київської міської військової адміністрації у зв’язку з не реалізацією владних повноважень;
б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:
- бажаною для споживачів;
- неприйнятною альтернативою для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРЕРОБКА», у зв’язку з відсутністю бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів), що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращенню якості надання послуг тощо;
- неприйнятною альтернативою для Київської міської військової адміністрації у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими внесками, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим, і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;
в) встановлення тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню розрахунків із споживачами за кількісними показниками комунальної послуги та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси Київської міської військової адміністрації, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРЕРОБКА» та споживачів послуг.
6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації проєкту розпорядження.
7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:
З 03 серпня 2022 року по 17 серпня 2022 року.
8. Форма громадського обговорення:
Електронні консультації
9. Подання пропозицій і зауважень за формою:
До 17 серпня 2022 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.
Прізвище ________________________________________________________
Ім’я _____________________________________________________________
По батькові _______________________________________________________
Організація (установа) _____________________________________________
Посада ___________________________________________________________
Тел./факс/e-mail ___________________________________________________
10. Адреса подання пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:
Департамент економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kyivcity.gov.ua
11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:
- Бойко Ірина Петрівна, тел. (044) 202 60 80, начальник відділу цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
- Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 202 60 70, головний спеціаліст відділу цінової політики Департаменту економіки та інвестицій.
12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:
Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.