1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:
Департамент будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:
Проект рішення Київської міської ради «Про затвердження Комплексної міської цільової програми забезпечення житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на 2016-2018 роки»;
3. Інформація про осіб, що взяли участь у обговоренні:
Мешканці столиці – відвідувачі офіційного інтернет-порталу Київської міської державної адміністрації. В обговоренні взяли участь 11 користувачів, надано 3 пропозиції;
4. Інформація про пропозиції, що надійшли до органу виконавчої влади за результатами обговорення:
№ з/п | Пропозиція | Результат: враховано / не враховано | Підстава не врахування пропозиції |
1. | Юрій Раюшкін: Включити до Комплексної програми питання щодо забезпечення житлом учасників АТО з числа черговиків квартирного обліку, зокрема шляхом їх пайової участі при будівництві житлових будинків – запропонувати замовникам та будівельним організаціям включити до загальної кількості квартир декілька квартир, які першочерговики зможуть придбати за зниженою вартістю | Не може бути враховано | Питання забезпечення житлом учасників АТО з числа потребуючих поліпшення житлових умов передбачено у підпрограмах №3 та №5. Питання запропонувати деяким замовникам реалізувати певну кількість квартир для учасників АТО за зниженою вартістю суперечить вимогам пункту 7 статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
2 | Юрій Раюшкін: Включити до Комплексної програми питання щодо забезпечення житлом учасників АТО (працівників прокуратури) з числа черговиків квартирного обліку, зокрема шляхом їх пайової участі при будівництві житлових будинків – запропонувати замовникам та будівельним організаціям включити до загальної кількості квартир декілька квартир, які першочерговики зможуть придбати за зниженою вартістю | Не може бути враховано | Питання забезпечення житлом учасників АТО з числа потребуючих поліпшення житлових умов передбачено у підпрограмах №3 та №5. Питання запропонувати деяким замовникам реалізувати певну кількість квартир для учасників АТО за зниженою вартістю суперечить вимогам пункту 7 статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
3 | Володимир Безбах Упорядкувати Основи законодавства України про охорону здоров’я та Закон України «Про психіатричну допомогу». Забезпечення житлом дітей-сиріт та осіб з їх числа. | Не може бути враховано | Питання упорядкування законодавства про охорону здоров’я не має відношення до Комплексної програми. Питання забезпечення житлом дітей-сиріт, які перебувають на квартирному обліку, враховано у Комплексній програмі – Підпрограма 1 |
5. Інформація про рішення, прийняті за результатами обговорення:
Отримані пропозиції не можуть бути включені в проект рішення Київської міської ради «Про затвердження Комплексної міської цільової програми забезпечення житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на 2016-2018 роки» - питання забезпечення житлом учасників АТО та дітей-сиріт враховано у Підпрограмах 3 та 5 а також Підпрограмі 1 відповідно. З питання внесення змін до статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Департаментом будівництва та житлового забезпечення неодноразово надавалися подання щодо підготовки відповідних звернень до Президента України.