Головна  →  Звіти  →  25 грудня 2015

Звіт про проведене громадське обговорення проекту рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2016 рік»

1.     Орган виконавчої влади, який проводить обговорення: 

Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2.     Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:

Проект рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2016 рік».

3.     Інформація про осіб, що взяли участь у обговоренні:

Мешканці столиці – відвідувачі офіційного інтернет-порталу Київської міської державної адміністрації. В обговоренні проекту прийняли участь 10 користувачів, надано 5 пропозицій.

4.     Інформація про пропозиції, що надійшли до органу виконавчої влади за результатами обговорення:

Пропозиції

Результат: Враховано/ не враховано

Підстава не врахування пропозиції

1.

В додатку 11 вказати примітку, що % сплати частини чистого прибутку вибирається згідно основного КВЕД (підприємства мають декілька різних КВЕДів).

Враховано

 

2.

У п.23. пропущено слово в назві Департаменту комунальної ВЛАСНОСТІ "Департаменту (фінансів та Департаменту комунальної м. Києва виконавчого органу Київської міської ради І (Київської міської державної адміністрації)..."\

І у додатку №6, не заплановано видатків на програми доступного житла для \ молоді та програму 70/30! Прошу обов'язково передбачити фінансування цих важливих \ програм для вирішення житлових питань громадян, які не мають власного житла.

Частково враховано

У п.23 внесено відповідні коригування.

Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2016 рік Департаменту будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за рахунок коштів спеціального фонду бюджету міста Києва передбачено асигнування  для придбання (будівництва) житла для черговиків квартирного обліку та відселення з аварійних будинків та гуртожитків в сумі 1 400,0 тис. грн.

3.

23. Департаменту фінансів та Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснити внесок у статутний фонд публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Хрещатик» відповідно до затверджених бюджетних призначень.

Враховано

 

4.

Забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування (код 2282);

Забезпечити інвалідів пріоритетною, поліфункціональною, безмедикаментозною технологією інформаційно-хвильової терапії проф. Колбуна М.Д. яка здійснюється з допомогою пристроїв: "ІХТ поріг" і забезпечує лікування, профілактику та реабілітацію в усіх напрямках медицини, навіть, у домашніх умовах.

Частково враховано

Додаткові гарантії щодо соціального захисту киян здійснюються через міську цільову програму «Турбота. Назустріч киянам», проект якої на 2016-2018 роки буде поданий на розгляд Київської міської ради. Слід зазначити, що заходи вказаної програми поширюються виключно на громадян, які зареєстровані в м. Києві.

Основним принципом при розробці заходів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» був принцип адресності, тобто надання допомоги на певну мету переважно в грошовій формі тільки тим категоріям киян, які потребують цієї допомоги з урахуванням життєвих обставин та доходів.

В поданих пропозиціях до проекту програми враховано:          забезпечення інвалідів, осіб похилого віку та жінок, які зазнали мастектомію, технічними та іншими засобами реабілітації (крім тих, які включено до переліку технічних та інших засобів  реабілітації  для інвалідів, дітей-інвалідів  та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 №321), а також встановлення для киян доплати на різницю між фактичною вартістю технічних та інших засобів реабілітації та граничною ціною на них, встановленою Міністерством соціальної політики України. Першочергово будуть забезпечуватись учасники АТО.

5.

Пункт 19 слід вилучити: доки до м.Києва не приєднані ці території, все має фінансуватися на них з бюджету тільки області.

бюджет має бути бездефіцитним. До уряду та парламенту слід звернутися з вимогою прийняття виключно бездефіцитного та безінфляційного бюджету, а також клопотатися про виділення коштів на виконання столичних функцій м.Києву; слід вимагати від президента, уряду та парламенту припинити дискримінацію киян та повернути м.Києву гроші, зароблені на його території, щоб лишалось їх не менше, ніж у інших мегаполісів.

Серед видатків бюджету слід припинити популістські програми для працездатних біженців та заманювати в Київ воїнів АТО з регіонів, але передбачити додаткову грошову та продуктову допомогу психічним та ендокринним хворим, тим паче з числа одиноких інвалідів. В місті має бути введено режим жорсткої економії на культурно-розважальні заходи, дозволивши такі лише за спонсорські кошти. В той же час має бути підрозділ, який буде вишуковувати спонсорів та меценатів, іноземні гранти та звертатися до міжнародних організацій по допомогу одиноким інвалідам, психічним та ендокринним хворим, особам, які потребують окулярів чи протезування, по підтримку розвитку міських культурно-поминально-патріотичних проектів (музей Голокосту, музей-заповідник пам'яті жертв бабиного Яру, музей Небесної сотні, музей героїв АТО та громадянських революцій, тощо; слід активніше залучати організації екологічного руху та перевести весь комунальний транспорт на електромобільний та почати заміну маршруток на електричні...

Київ має лобіювати свої інтереси на всіх рівнях влади та у міжнародних зносинах, думати про розширення меж та благоустрій. Всі, хто пам'ятає ще першу назву першої ж гілки метрополітену в Україні знає, що в Києві її називали Святошино-Броварською, бо м. Бровари,

хоч і формально є райцентром Київської області, насправді - це житловий масив коло межі столиці, який міг би стати просто частиною Дніпровського району столиці України міста-героя Києва.

Був проект запуску тролейбусу до м.Ірпінь, який теж, як і містечка Гостомель, Буча, Немєшаєво та Ворзель межують з Києвом та являють собою урбанізоване середовище, де переважають багатоповерхівки та котеджі з усіма вигодами. Навіть каналізація цього конгломерату під'єднана до київської.

Є селище Коцюбинське, яке власною сільрадою розпоряджається Біличанським лісом, судиться з містом та оточене обабіч ним. Було б доцільно і його приєднати до Києва. Селище Вишневе викликає суттєві питання, бо це вже просто житловий масив з боку від межі столиці, в якому від самоуправління та селищності саме "начальство", інтереси якого можуть не співпадати з інтересами Києва та України. А людям, які працюють в Києві, краще киянами і бути.

Не забудемо про легендарну "Троєщину", яка ввібрала в себе і Вигуровщину, а село Погреби в дещо не зрозумілому стані, бо колись межу Києва провели безпосередньо по городам та садам його мешканців. Краще б приєднали цю територію до Києва вже всю, а місцевим селянам надали у Деснянському районі житло.

Отже пропоную внести вищезазначені зміни в адміністративно-територіальний устрій України та розширити за рахунок вищенаведених населених пунктів Столицю України місто-герой Київ, для чого передбачити відповідні видатки на тлі скорочення тих підрозділів влади, котрі вважаються навіть населенням корупційними.

 

Не  враховано

Статтею 101 Бюджетного кодексу України передбачено міжбюджетні трансферти на утримання  об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності спільного користування. Відповідно до договору укладеного між Київською міською радою та Київською обласною радою кошти передбачено на відшкодування негативного впливу від полігонів сміттє-побутових відходів Києва розташованих на цих територіях та покращення соціально-економічних питань.

Київською владою неодноразово були звернення до Уряду щодо розмежування між державним та місцевим бюджетом в тому числі: податку на доходи фізичних осіб, як найбільшого джерела надходжень бюджету міста, також, були подані пропозиції до проекту Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» стосовно заперечення розподілу єдиного податку між місцевими та державним бюджетом, зокрема для міста Києва в пропорції місцевий бюджет 40%: державний бюджет 60%.

Київською міською радою програми підтримки біженців не приймались, відповідно в бюджеті м. Києва відсутні видатки на вказану мету. Зазначені видатки є функціями держави та здійснюються безпосередньо з Державного бюджету України.

Додаткові гарантії щодо соціального захисту киян здійснюються через міську цільову програму «Турбота. Назустріч киянам», проект якої на 2016-2018 роки буде поданий на розгляд Київської міської ради. Слід зазначити, що заходи вказаної програми поширюються виключно на громадян, які зареєстровані в м. Києві.

Основним принципом при розробці заходів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» був принцип адресності, тобто надання допомоги на певну мету переважно в грошовій формі тільки тим категоріям киян, які потребують цієї допомоги з урахуванням життєвих обставин та доходів.

В поданих пропозиціях до проекту програми враховано:

-комплекс заходів щодо посилення соціального захисту киян-учасників антитерористичної операції (АТО), членів їх сімей, а також сімей загиблих (померлих) учасників АТО, а саме:надання адресної матеріальної допомоги окремим категоріям малозахищених киян, які опинилися у складних життєвих обставинах;

- надання одноразової адресної матеріальної допомоги окремим категоріям малозахищених киян до свят та визначних дат;

- надання адресної матеріальної допомоги на поховання непрацюючих осіб не пенсійного віку; 

- надання матеріальної допомоги на придбання твердого палива ветеранам війни та малозабезпеченим сім’ям;

- надання матеріальної допомоги на оплату навчання студентам пільгових категорій у вищих навчальних закладах за їх вибором;

- оздоровлення ветеранів війни та праці, дітей війни та осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- забезпечення безкоштовним харчуванням та продуктовими наборами одиноких малозахищених киян;

- інші додаткові  заходи щодо соціального захисту киян.

Питання зміни адміністративно-територіального устрою не є предметом регулювання проектом рішення «Про бюджет м.Києва на 2016 рік».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Інформація про рішення , прийняті за результатами обговорення:

Пропозиції, які погоджені відповідно до пункту 4 звіту включені  в проект рішення  Київської міської ради  «Про бюджет міста Києва на 2016 рік».

 

Перейти до спискуВерсiя для друку