Повідомлення про проведення громадського обговорення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району міста Києва»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення: 

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

2. Питання або назва проєкту акта, винесеного на обговорення: 

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району міста Києва».

Діючі тарифи на платні послуги зі стоматологічної допомоги для «Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району міста Києва встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради  (Київської міської державної адміністрації)  від 24 вересня 2014 року № 1055, зареєстрованим у Головному  управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 33/1086 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 квітня 2020 року № 603).

 

3. Альтернативні варіанти вирішення питання: 

а) не встановлювати тарифи на послуги зі стоматологічної допомоги;

б) встановлення тарифів на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;

в) встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні;

 

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження: 

  • населення, яке користується послугами зі стоматологічної допомоги;
  • лікувально-профілактичний заклад охорони здоров’я;
  • виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

 

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін: 

а) відсутність тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги є:

- неприйнятною альтернативою для населення у зв’язку з тим, що це призводить до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, так як зазначене суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року №1548 та може створювати передумови до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з неможливістю виділення бюджетних асигнувань за надання послуг, які повинні надаватися на платній основі; 

б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:

- бажаною для населення;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу у зв’язку з відсутністю в кошторисі закладу бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращенню якості надання послуг тощо;

- неприйнятною альтернативою для  органів виконавчої влади у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним; 

в) встановлення тарифів на послуги зі стоматологічної допомоги на економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків із споживачами та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, лікувально-профілактичного закладу та споживачів послуг.

 

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін: 

Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації проєкту розпорядження.

 

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення: 

з 19 червня 2020 року по 03 липня 2020 року

 

8. Форма громадського обговорення: 

електронні консультації

 

 

9. Подання пропозицій і зауважень за формою: 

до 03 липня 2020 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження. 

Прізвище ________________________________________________________ 

Ім’я _____________________________________________________________ 

По батькові _______________________________________________________

Організація (установа) _____________________________________________

Посада ___________________________________________________________

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

 

10. Адреса подання  пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:

Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua

 

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи: 

  • Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 202 60 70, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
  • Попелянська Тетяна Олександрівна, тел. (044) 202 60 85, старший інспектор відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій

 

 

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення: 

Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку