Повідомлення про проведення громадського обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України».

Зазначеним проектом розпорядження розширюється перелік послуг з медичного обслуговування та вперше  встановлюються 245 тарифів на економічно обґрунтованому рівні на платні медичні послуги для  Державної наукової установи «Центр інноваційних медичних технологій НАН України».

На даний час  для цього закладу діють тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстровані в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 37/1090 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31 січня 2018 року № 90).

3. Альтернативні варіанти вирішення питання:

а) не встановлювати тарифи на платні послуги з медичного обслуговування;

б) встановлення тарифів на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;

в) встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні;

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:

  • населення, яке користується платними послугами з медичного обслуговування;
  • лікувально-профілактичний заклад охорони здоров’я;
  • виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

а) відсутність тарифів на платні послуги з медичного обслуговування є:

- неприйнятною альтернативою для населення у зв’язку з тим, що це призводить до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, так як зазначене суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року №1548 та може створювати передумови до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з неможливістю виділення бюджетних асигнувань за надання послуг, які повинні надаватися на платній основі;

б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:

- бажаною для населення;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу у зв’язку з відсутністю в кошторисі цього закладу бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращенню якості надання послуг тощо;

- неприйнятною альтернативою для  органів виконавчої влади у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим, і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;

в) встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків із споживачами та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, лікувально-профілактичного закладу та споживачів послуг.

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації проекту розпорядження.          

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:

з 14 квітня 2020 року по  27 квітня 2020 року

8. Форма громадського обговорення:

електронні консультації

9. Подання пропозицій і зауважень за формою:

До 27 квітня 2020 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.

Прізвище ________________________________________________________

Ім’я _____________________________________________________________

По батькові _______________________________________________________

Організація (установа) _____________________________________________

Посада ___________________________________________________________

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

10. Адреса подання  пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:

Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:

  • Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 2026070, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
  • Матвієнко Зоя Леонідівна, тел. (044) 2026071, головний спеціаліст  відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:

Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.

Перейти до спискуВерсiя для друку