1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:
Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171».
Згідно з цим проектом розпорядження вперше встановлюються тарифи на платні послуги з медичного обслуговування для Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Печерського району м. Києва.
На даний час розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я» діє з урахуванням змін, внесених розпорядженнями виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації) від 17 липня 2015 року N 700, від 21 серпня 2015 року N 822, від 12 жовтня 2015 року N 1023, від 26 січня 2016 року N 27, від 30 червня 2016 року N 476, від 1 серпня 2016 року N 629, від 09 вересня 2016 року N 821, від 14 вересня 2016 року N 829, від 3 жовтня 2016 року N 947, від 07 жовтня 2016 року N 966, від 02 грудня 2016 року N 1211, від 02 грудня 2016 року N 1215, від 08 грудня 2016 року N 1243, від 29 рудня 2016 року N 1377, від 29 грудня 2016 року N 1379, від 25 січня 2017року N 47, від 25 січня 2017 року N 48, від 25 січня 2017 року N 49, від 30 січня 2017 року N 83, від 20 лютого 2017 року N 189, від 22 березня 2017 року N 322, від 03 квітня 2017 року N 387, від 03 квітня 2017 року N 388, від 12 квітня 2017 року N 452, від 25 квітня 2017 року N 494, від 04 травня 2017 року N 523, від 23 травня 2017 року N 610, від 02 червня 2017 року N 664, від 13 вересня 2017 року N 1141, від 14 листопада 2017 року N 1437, від 15 листопада 2017 року N 1443, від 15 листопада 2017 року N 1445, від 30 листопада 2017 року N 1535, від 07 грудня 2017 року N 1585, від 31 січня 2018 року N 91, від 08 лютого 2018 року N 181, від 8 лютого 2018 року N 183, від 28 березня 2018 року N 518, від 04 червня 2018 року № 941, від 05 липня 2018 року № 1169, від 06 липня 2018 року № 1189, від 10 липня 2018 року № 1210, від 13 серпня 2018 року № 1470, від 30 серпня 2018 року № 1586, від 05 вересня 2018 року № 1624, від 30 жовтня 2018 року № 1955, від 08 листопада 2018 року № 2015, від 15 листопада 2018 року № 2063, від 30 листопада 2018 року № 2164, від 13 грудня 2018 року № 2260, від 19 грудня 2018 року № 2307, від 09 січня 2019 року № 29, від 14 січня 2019 року № 61, від 21 січня 2019 року № 90, від 28 січня 2019 року № 135, від 06 лютого 2019 року № 209, від 02 липня 2019 року № 1187, від 08 серпня 2019 року № 1413, від 16 серпня 2019 року № 1457, від 16 серпня 2019 року № 1458, від 16 серпня 2019 року № 1459, від 17 вересня 2019 року № 1640, від26 вересня 2019 року № 1707, від 18 жовтня 2019 року № 1838, від 07 листопада 2019 року № 1917, від 14 листопада «019 року № 1980, від 28 грудня 2019 року № 2268, від 28 грудня 2019 року № 2269, від 28 грудня 2019 року № 2270, від 28 грудня 2019 року № 2271, від 14 січня 2020 року № 32, від 14 січня 2020 року № 33, від 23 січня 2020 року № 76.
3. Альтернативні варіанти вирішення питання:
а) не встановлювати тарифи на послуги з медичного обслуговування;
б) встановлення тарифів на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;
в) встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні;
4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:
- населення, яке користується послугами з медичного обслуговування;
- лікувально-профілактичний заклад охорони здоров’я;
- виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)
5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
а) відсутність тарифів на платні послуги з медичного обслуговування є:
- неприйнятною альтернативою для населення у зв’язку з тим, що це призводить до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;
- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, так як зазначене суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року №1548 та може створювати передумови до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;
- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з неможливістю виділення бюджетних асигнувань за надання послуг, які повинні надаватися на платній основі;
б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:
- бажаною для населення;
- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичних закладів у зв’язку з відсутністю в кошторисах закладу бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращенню якості надання послуг тощо;
- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим, і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;
в) встановлення тарифів на послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків із споживачами та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, лікувально-профілактичних закладів та споживачів послуг.
6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному порталі Києва проекту розпорядження.
7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:
з 24 березня 2020 року по 07 квітня 2020 року
8. Форма громадського обговорення:
Електронні консультації
9. Подання пропозицій і зауважень за формою:
До 07 квітня 2020 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.
Прізвище ________________________________________________________
Ім’я _____________________________________________________________
По батькові _______________________________________________________
Організація (установа) _____________________________________________
Посада ___________________________________________________________
Тел./факс/e-mail ___________________________________________________
10. Адреса подання пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:
Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua
11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:
- Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 529 9399, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
- Попелянська Тетяна Олександрівна, тел. (044) 529 9244, старший інспектор відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:
Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному порталі Києва не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.