КМДА Київська міська державна адміністрація


17 березня 2020

Повідомлення про проведення громадського обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРЕРОБКА»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

 

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

2. Питання або назва проєктуакта, винесеного на обговорення:

 

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРЕРОБКА».

 

3. Альтернативні варіанти вирішення питання:

 

а)не встановлювати тарифи на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів);

б) встановлення тарифівна послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) на рівні нижче економічно обґрунтованихвитрат;

в) встановлення тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів) на економічно обґрунтованому рівні.

 

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:

 

  • Замовники комунальної послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів);
  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРЕРОБКА»;
  • виконавчий  орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).

 

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

 

а) відсутність тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів)є:

- неприйнятною альтернативою,у зв’язку з тим, що надання послуг з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів)має здійснюватися за державними регульованими цінами.

- неприйнятною альтернативою для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРЕРОБКА», оскільки призведе до відсутності джерел для покриття витрат, пов’язаних з наданням послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів);

- неприйнятною альтернативою для органів місцевого самоврядування у зв’язку з нереалізацією владних повноважень;

 

б) встановлення тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів)на рівні, нижче економічно обґрунтованихвитрат є:

- бажаною для споживачів;

- неприйнятною альтернативою для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРЕРОБКА», у зв’язку з відсутністю бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів), що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення тапокращеннюякості надання послуг тощо;

- неприйнятною альтернативою для  органів місцевого самоврядування у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими внесками, оскільки бюджет міста Києває збалансованим, і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;

 

в)встановлення тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (з вивезення твердих побутових відходів)є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню розрахунків із споживачамиза кількісними показниками комунальної послугита є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси органів місцевого самоврядування, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФПЕРЕРОБКА»та споживачів послуг.

 

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

 

Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному інтернет-порталі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)проєкту розпорядження.

 

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:

 

з 17 березня 2020 року по 31 березня 2020 року.

 

8. Форма громадського обговорення:

 

Електронні консультації.

 

9. Подання пропозицій і зауважень за формою:

 

До 31 березня 2020 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.

 

Прізвище ________________________________________________________

 

Ім’я _____________________________________________________________

 

По батькові _______________________________________________________

 

Організація (установа) _____________________________________________

 

Посада ___________________________________________________________

 

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

 

10. Адреса подання  пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:

 

Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua

 

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальних осіб:

 

  • Вронська Ірина Євгенівна, тел.  (044) 202 60 74, начальник відділу ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
  • Самардак Тетяна Іванівна, тел. (044) 202 60 92, головний спеціаліст відділу ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
  • Панченко Людмила Василівна, тел. (044) 202 60 94, головний спеціаліст відділу ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій.

 

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:

 

Звіт за результатами обговореннябуде оприлюднений на офіційному інтернет-порталі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.