Головна  →  Звіти  →  25 лютого 2020

Звіт про проведене громадське обговорення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

2. Питання або назва проєкту акта, винесеного на обговорення:

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху».

 

3. Інформація про осіб, що взяли участь у обговоренні:

Мешканці міста Києва – відвідувачі офіційного Інтернет-порталу Київської міської державної адміністрації. В обговоренні проєкту прийняли участь 63користувача, з яких підтримало проєкт розпорядження26користувача, не підтримали проєкт розпорядження – 37, запропоновано пропозицій - 13.

 

4. Інформація про пропозиції, що надійшли до органу виконавчої влади за результатами обговорення:

№ п/п

ПІБ, дата та час отримання зауваження або пропозиції

Текст зауваження або пропозиції

Враховано / не враховано

Підстава не врахування пропозиції

1.

Юрій             Василюк 29.01.2020 15:47 (Пропозиція)

Зменшити одноразовий тариф на проїзд у громадськогму транспорті до 7 гривень. Інши тарифи в таблиці також зменщити в мінус 1 гривню.
Існує багато маршруток у яких тариф 7 гривень і вони мають рентабільність. 502 маршрутка має тариф навіть 5 гривень та оновлює свій рухомий склад.
А міська влада у 2018 році безпідставно та не обгрунтовано підняла тариф на 80-100%. Свої обіцянки не виконала, особливо перед працівниками транспортних підприємств - водіями, їм підняли зарплати меньше 50 %. В черговий раз влада обманула.
Міський громадський транспорт в інших містах Європи не є прибутковим. А бюджет міста Києва самий великий в Україні, тому у міський владі є можливість підтримувати транспортну галузь і навіть зменшити тариф на проїзд.

Не враховано

Відповідно до Закону України «Про ціни і ціноутворення» державні регульовані ціни повинні бути економічно обґрунтованими, тобто відшкодовувати витрати на виробництво товару або надання послуги та забезпечувати прибуток.

З детальним економічним обґрунтуванням підвищення тарифів 2018 році, які також враховували підвищення заробітної плати працівникам підприємств транспорту, можна ознайомитись на офіційному сайті Департаменту економіки та інвестицій за посиланням .

Згідно інформації розміщеної за цим посиланням, підвищення тарифів у 2018 році передбачало збільшення заробітної плати працівників підприємств транспорту в середньому на 25% в порівнянні із середньою заробітною платою за 2017 рік.

Так, середня заробітна плата водіїв наземного авто- та електротранспорту, що працює у звичайному режимі руху, склала:

за 2017 рік – 10 489 грн

за 2018 рік – 14509 грн

за 2019 рік – 17 774 грн.

2.

Олександр    Томазов          31.01.2020 11:00 (Пропозиція)

Разовий проїзд - 25 грн.
проїздний 24 год - 80 грн.
проїздний 48 год - 140 грн.
проїздний тиждень - 170 грн.
проїздний місяць - 500 грн
проїздний рік - 3650 грн

як у Відні.

 

Не враховано

Досвід запровадження проїзних квитків на тиждень, а також квартальних та річних проїзних квитків без суттєвих знижок свідчить про відсутність попиту на ці види квитків.

Відповідно до Закону України «Про ціни і ціноутворення» державні регульовані ціни повинні бути економічно обґрунтованими, тобто відшкодовувати витрати на виробництво товару або надання послуги та забезпечувати прибуток.

Діючим законодавством не передбачений механізм формування вартості проїзних квитків із знижками та відсутня можливість збільшувати розмір тарифу (тобто вартість разового проїзду 1 пасажира) за рахунок суттєвих знижок, що можуть бути враховані при розрахунку вартості проїзних квитків для їх привабливості. У зв’язку з цим, збитки підприємств транспорту, що виникають внаслідок надання знижок при встановленні вартості проїзних квитків, компенсуються за рахунок місцевого бюджету.

Враховуючи це, зазначені пропозиції можуть бути реалізовані після внесення відповідних змін до діючого законодавства. 

3.

Яковенко    Сергій    31.01.2020 17:38 (Пропозиція)

У всьому світі вважають, що оптимальна вартість необмеженого місячного проїзного
а) розбити місто на кілька зон (центр, решта міста, найближче передмістя
б)переглянути вартість разової поїздки, наприклад збільшити до 25 гривень для зони АВ(але додати можливість пересадки протягом двох годин) та ввести квиток для коротких поїздок в межах 1 зони
в) відповідно до нової вартості перерахувати вартість добових (наприклад 75 для АВ зони)
г) прибрати квитки на 2 і 3 доби. Очевидно, що вони для туристів, але туристи можуть купити і 3 добових квитки.
ґ)додати квиток на 7 діб
д)співвідношення цін на квитки приблизно
3 на коротку поїздку як один двогодинний;
3 двогодинних = добовий;
тижневий +- 6 добових;
місячний трохи дешевше за 4 тижневих

Не враховано

Відповідно до Закону України «Про ціни і ціноутворення» державні регульовані ціни повинні бути економічно обґрунтованими, тобто відшкодовувати витрати на виробництво товару або надання послуги та забезпечувати прибуток.

Формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів здійснюється відповідно доПорядків формування тарифів затверджені наказами Міністерства транспорту та зв’язку України від 05.03.2007 № 191 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (метрополітену)», від 17.11.2009 № 1175 «Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту» та наказу Міністерства інфраструктури України від 25.11.2013 № 940 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус)» (далі – Порядки), якими визначено, що тарифи на послуги з перевезення розраховуються на 1 пасажира - виходячи із планових економічно обґрунтованих витрат на перевезення та загального обсягу перевезених пасажирів. Порядками не передбачений механізм формування тарифів (а не вартості проїзного квитка) на визначений час поїздки з можливістю пересадки між видами транспорту та зональних тарифів. Крім того Порядками не передбачений механізм формування вартості проїзних квитків із знижками для їх привабливості. У зв’язку з цим, збитки підприємств транспорту, що виникають внаслідок надання знижок при встановленні вартості проїзних квитків, компенсуються за рахунок місцевого бюджету.

Враховуючи це, зазначені пропозиції можуть бути реалізовані після внесення відповідних змін до діючого законодавства.

 Досвід запровадження проїзних квитків на тиждень без суттєвих знижок свідчить про відсутність попиту на ці види квитків.

4.

Дмитро          Краснов           31.01.2020 23:27 (Пропозиція)

Учні шкіл, що навчаються у Києві повинні їздити безкоштовно

Враховано

На сьогоднішній день на загальнодержавному рівні не прийнято жодного нормативно-правового акту, який встановлював би право пільгового (безоплатного) проїзду для учнів денної форми навчання.

У проєкті розпорядження передбачено, що вартість місячних проїзних квитківдля школярів встановлюється із знижкою 75% від вартості місячного проїзного квитка для громадян.

Одночасно з цим, в місті Києві рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 459/6510 «Про затвердження міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2019-2021 роки» надано право безоплатного проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форми власності, який працює у звичайному режимі руху, громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які перебувають на території України на законних підставах, місце проживання яких зареєстроване у місті Києві, та особам, взятим у місті Києві на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення, яким не надано право пільгового проїзду відповідно до законодавства України, зокрема - учням (вихованцям) закладів загальної середньої освіти, в тому числі ліцеїстам військових ліцеїв, на підставі учнівського квитка.

5.

Дмитро   Пилипенко  01.02.2020 01:09 (Пропозиція)

Данное ценообразование, не стимулирует пассажиров пользоваться проездными.

1) Безлимитный на месяц за 1300 грн - это 200 поездок по 6,5 грн,, или по 9 поездок в день в рабочие дни. Кто сталько ездит?
2) Проездной на 46, 62, 92 и 124 поездки в месяц, практически не имеют градацию в цене. В пересчете на 1 поездку - 6,3 грн, 6,29 грн, 6,25 грн и 6,20 грн соответственно.
3) Дневной за 100 грн - это 15 поездок по 6,5 грн. Попробуй за день проехать 15 поездок, учитывая интервалы до 40 минут и забитость троллейбусов, автобусов и трамваїв Киевпасстранса
4) В городе Винница, где есть электронный билет аналогичный киевскому. Там есть возможность делать бесплатную пересадку, в течении 30 минут после активации поездки. Это важно на коротких расстояних, где нет прямого маршрута и нужно делать вынужденную пересадку. На 50-м маршруте троллейбуса, от начала и до конца можно проехать 20 км за 6,5 грн, а можно от "Квадрата" на Бульваре Перова проехать до Закревского 1,5 км, совершить одну пересадку на 101 автобус и проехать еще 1,5 км, заплатив за 3км два раза по 6,5 грн. Где логика?
Прошу учесть мои замечания.

Не враховано

Відповідно до Закону України «Про ціни і ціноутворення» державні регульовані ціни повинні бути економічно обґрунтованими, тобто відшкодовувати витрати на виробництво товару або надання послуги та забезпечувати прибуток. Також встановлення державних регульованих цін здійснюється шляхом видання нормативно-правового акта відповідно до компетенції державного органу.

Діючим законодавством не передбачений механізм формування тарифів (а не вартості проїзного квитка) на визначений час поїздки з можливістю пересадки між видами транспорту. Крім того Порядками не передбачений механізм формування вартості проїзних квитків із знижками та відсутня можливість збільшувати розмір тарифу (тобто вартість разового проїзду 1 пасажира) за рахунок суттєвих знижок, щоможуть бути враховані при розрахунку вартості проїзних квитків для їх привабливості. У зв’язку з цим, збитки підприємств транспорту, що виникають внаслідок надання знижок при встановленні вартості проїзних квитків, компенсуються за рахунок місцевого бюджету.

Враховуючи це, зазначені пропозиції можуть бути реалізовані після внесення відповідних змін до діючого законодавства. 

Так, зокрема, рішенням Виконавчого комітету Вінницької міської ради від 16.08.2018 № 1739 встановлені діючі на цей час у Вінниці тарифи на послуги з перевезення пасажирів та вартість місячних проїзних квитків у міському транспорті,  у якому не зазначено можливість пересадки продовж 30 хв з моменту оплати проїзду використовуючипроїзний квиток.

6.

Андрій  Дашко   02.02.2020 14:18 (Пропозиція)

Прошу переглянути ціни на 24/48/72 годині та місячні проїзді квитки.

Ціна у 100 грн за 24 години - неадекватна, адже щоб "виїздити" вартість потрібно мінімум 100/8= 12 поїздок, що не є реальною цифрою. Реальною ціною є приблизно 50 гривень, якщо брати до уваги досвід інших міст/країн

Також, місячні безлімітні квитки мають коштувати не більше 600-700 гривень, а не 1300. Прошу порівняти ціни у інших містах Європи.

Також бачу доцільним ввести тиждневі, та річні квитки з цінами в районі 200-250 та 3000-4000 відповідно.

Також прошу якомога швидше встановити більше працюючих автоматів для продажу одноразовий квитків, та механізмів їх валідації.

Не враховано

Досвід запровадження проїзних квитків на тиждень, а також квартальних та річних проїзних квитків без суттєвих знижок свідчить про відсутність попиту на ці види квитків.

Порядками не передбачений механізм формування вартості проїзних квитків із знижками для їх привабливості. У зв’язку з цим, збитки підприємств транспорту, що виникають внаслідок надання знижок при встановленні вартості проїзних квитків, компенсуються за рахунок місцевого бюджету.

Враховуючи це, зазначені пропозиції можуть бути реалізовані після внесення відповідних змін до діючого законодавства. 

Інші питання не стосуються змісту проєкту розпорядження та будуть направлені за належністю для відповідного розгляду.

7.

Василина  Красовська 02.02.2020 14:33 (Власна редакція)

Погоджуюсь із попередніми пропозиціями, дуже необхідна можливість безкоштовної пересадки протягом 20-60 хвилин. І не лише у наземному, але й щоб така можливість діяла і при здійсненні пересадки з автобусу до метро, чи навпаки.
До того ж ця тарифна політика розроблена таким чином, аби пасажири не купували проїзні, а користувалися разовими квитками. Необхідно збільшити вартість разового квитка, але при цьому зменшити вартість квитка при купівлі цілого проїзного.
Безлімітний проїзний дуже дорогий, навіть порівняно з європейськими містами. У Празі аналогічний коштує 600 гривень, у Будапешті 780 гривень, у Варшаві 710 гривень, і давайте не робити вигляд, що наша транспортна система на рівні європейської.

Треба зменшити вартість безлімітного проїзного та збільшити у декілька разів штрафи за безквитковий проїзд, без можливості для спійманого "зайця" вийти на наступній зупинці. Якщо проблема в тих, які не платять за проїзд у громадському транспорті, то інші пасажири не повинні вирішувати цю проблему за свої кошти. Наймайте штат дійсно кремезних контролерів - проблема несплати за проїзд вирішиться за півроку.
Щодо проїзду школярів, я навіть запропоную залишити безкоштовний проїзд лише для учнів із бідних/багатодітних сімей, а для інших вартість квитка мала б становити хоча б 20-40% від вартості разового квитка. Бо (з власного досвіду) потім дуже важко привчити себе все ж платити, а не користуватись учнівським квитком, тим паче що більшість не потребують таких пільг.

Не враховано

Проєктом розпорядження передбачено, що місячні проїзні квитки можуть придбавати як фізичні так і юридичні особи.

Відповідно до Закону України «Про ціни і ціноутворення» державні регульовані ціни повинні бути економічно обґрунтованими, тобто відшкодовувати витрати на виробництво товару або надання послуги та забезпечувати прибуток.

Формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів здійснюється відповідно до Порядків, якими визначено, що тарифи на послуги з перевезення розраховуються на 1 пасажира - виходячи із планових економічно обґрунтованих витрат на перевезення та загального обсягу перевезених пасажирів.

Порядками не передбачений механізм формування тарифів (а не вартості проїзного квитка) на визначений час поїздки з можливістю пересадки між видами транспорту. Крім того Порядками не передбачений механізм формування вартості проїзних квитків із знижками та відсутня можливість збільшувати розмір тарифу (тобто вартість разового проїзду 1 пасажира) за рахунок суттєвих знижок, що можуть бути враховані при розрахунку вартості проїзних квитків для їх привабливості. У зв’язку з цим, збитки підприємств транспорту, що виникають внаслідок надання знижок при встановленні вартості проїзних квитків, компенсуються за рахунок місцевого бюджету.

Враховуючи це, зазначені пропозиції можуть бути реалізовані після внесення відповідних змін до діючого законодавства. 

На сьогоднішній день на загальнодержавному рівні не прийнято жодного нормативно-правового акту, який встановлював би право пільгового (безоплатного) проїзду для учнів денної форми навчання.

У проєкті розпорядження передбачено, що вартість місячних проїзних квитків для школярів встановлюється із знижкою 75% від вартості місячного проїзного квитка для громадян.

Одночасно з цим, в місті Києві рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 459/6510 «Про затвердження міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2019-2021 роки» надано право безоплатного проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форми власності, який працює у звичайному режимі руху, громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які перебувають на території України на законних підставах, місце проживання яких зареєстроване у місті Києві, та особам, взятим у місті Києві на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення, яким не надано право пільгового проїзду відповідно до законодавства України, зокрема - учням (вихованцям) закладів загальної середньої освіти, в тому числі ліцеїстам військових ліцеїв, на підставі учнівського квитка.

Проїзд пільгових категорій громадян здійснюється відповідно до вимог законодавства.

Питання посилення контролю за сплатою проїзду є слушним та буде направлено за належністю для врахування в подальшій роботі щодо надання транспортних послуг.

8.

Алексей        Штанько          02.02.2020 17:39 (Пропозиція)

1. Почему в "безлимитном" проездном нет город ской электрички?
2. Стоимость в 1300 гривен за безлимитный проездной — завышена, очень сильно. Если поделить стоимость на 6.50 гривен (самое дешевое, почем можно купить единоразовые поездки) выйдет 200 поездок. Если их поделить среднее количество робочих дней в месяце (21) получится 9.5 (!!!) поездок. Кто сталько ездит???
3. Проездные на количество поїздок тоже очень странные — на 46 поездок выходит каждая поездка по 6.30₴, а на 124 - 6.20₴. При этом опять, если поделить 124 поездки на количество робочих дней выйдет 5.9 поездок в день, кто сталько ездит? Для кого этот проездной?
4. Билет на 24 часа за 100₴ явно расчитан на туристов, тут все понятно.

Предлагаю как минимум пересмотреть стоимость "проездных" и ввести бесплатные пересадки хотя-бы в течении получаса после валидации.

Скопирую из поста с ФБ у Dima Makahon:

Почему нельзя скопировать успешные системы других городов,  например Вены - самого комфортного города мира.
Разовый проездной без ограничения количества пересадок стоит - 2.4€ . Билет на 24ч - 8€ - это в 3.3 раза дороже разового; На 48ч - 14.1€; На 72ч и на неделю - 17.1€ - этокак 7 разовых.
Цена месячного проездного 51€ - чторавно 21 разовой поездке. А еще есть годовой за 365€ = 152 разовых. Это выгоднее, чем киевский проездной на месяц по цене 1300/8=162. Интересно узнать у КПТ, сколько за год было куплено таких проездных.

Идея венской ценовой политики в том, чтобы стимулировать покупать проездной большему числу людей, потому что это сильно выгоднее разових поездок. Наличие проездного в кармане будет стимулировать чаще использовать общественный транспорт, даже автомобилисту.  Продажа проездных на год  кредитует транспортное предприятие,  позволяя ему сразу получать большие суммы и инвестировать их, а услуги оказывать потом.
 
Ничего не нужно выдумывать, просто берем рабочую схему и адаптируем к нашей цене, например венские циферки умножаем на 10 и получаем цены на билеты в гривнах.

Разовый - 25 грн.
24 ч - 80 грн.
48 ч - 140 грн.
Неделя - 170 грн.
Месяц - 500 грн (вместо 1300 грн сейчас).
Год - 3650 грн.

Не враховано

Проєктом розпорядження передбачено, що місячні проїзні квитки можуть придбавати як фізичні так і юридичні особи.

Крім того, у місячному проїзному квитку на всі види транспорту вартістю 1300 грн. передбачено можливість використання його в міській електричці.

Досвід запровадження квартальних та річних проїзних квитків без суттєвих знижок свідчить про відсутність попиту на ці види квитків.

Відповідно до Закону України «Про ціни і ціноутворення» державні регульовані ціни повинні бути економічно обґрунтованими, тобто відшкодовувати витрати на виробництво товару або надання послуги та забезпечувати прибуток.

Формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів здійснюється відповідно до Порядків, якими визначено, що тарифи на послуги з перевезення розраховуються на 1 пасажира - виходячи із планових економічно обґрунтованих витрат на перевезення та загального обсягу перевезених пасажирів.

Порядками не передбачений механізм формування тарифів (а не вартості проїзного квитка) на визначений час поїздки з можливістю пересадки між видами транспорту. Крім того Порядками не передбачений механізм формування вартості проїзних квитків із знижками та відсутня можливість збільшувати розмір тарифу (тобто вартість разового проїзду 1 пасажира) за рахунок суттєвих знижок, що можуть бути враховані при розрахунку вартості проїзних квитків для їх привабливості. У зв’язку з цим, збитки підприємств транспорту, що виникають внаслідок надання знижок при встановленні вартості проїзних квитків, компенсуються за рахунок місцевого бюджету.

Враховуючи це, зазначені пропозиції можуть бути реалізовані після внесення відповідних змін до діючого законодавства. 

 

9.

Олексій   Мироненко 02.02.2020 18:26 (Пропозиція)

Підтимую пропозиції Дмитра Пилипенка (01.02.2020 01:09).
Даний проект тарифної сітки не мотивує пасажирів купувати проїдні квитки:

1. Місячний необмежений проїдний квиток за 1300 грн ніхто не купуватиме (хіба що кур'єри), бо він еквівалентний 200 разовим поїдкам за 6.5 грн. Хіба середньостатистичний мешканець Києва робить 6 поїдок кожен день (або 9 поїдок, якщо відняти вихідні)? Навіщо мені купувати цей проїздний і ризикувати, що я переплачу? Я вважаю, якщо пасажир робить 2 поїдки кожного дня, він вже вважається постійним користувачем і його слід заохочувати купувати місячний безлім. Тому заохочувальною ціною для місячного необмеженого проїздного є 6.5 *2*30=390грн

2. Ціна однієї поїдки з проїдними на 46/62/92/124 майже однакова. Натомість кожен наступний проїдний має бути дешевшим від попереднього хоча б на 10%. Інакше який мені сенс купувати поїдки наперед?

3. Проїздні квитки "що використовуються з моменту активації" на 24 год (100 грн), 48 год (150 грн), 72 год (200 грн) еквівалентні 12, 18 та 25 разовим поїздкам по 8 грн. Ці проїдні розраховані для гостей міста. Який турист буде робити 12 поїдок за день? Ще й при київській середній швидкості руху

4. Неохідно зняти нарешті плату за пересадки. 1 поїдка - це користування транспортною системою протягом 1 год, а не поїздка у ГТ до пересадки, після якої ти платиш знову. Чому людина, яка їде на трамваї та метро на роботу протягом 30 хв має платити вдвічі більше, ніж та, що їде ті ж 30 хв тролейбусом?

Не враховано

Проєктом розпорядження передбачено, що місячні проїзні квитки можуть придбавати як фізичні так і юридичні особи.

Формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів здійснюється відповідно до Порядків,якими визначено, що тарифи на послуги з перевезення розраховуються на 1 пасажира - виходячи із планових економічно обґрунтованих витрат на перевезення та загального обсягу перевезених пасажирів.

Порядками не передбачений механізм формування тарифів (а не вартості проїзного квитка) на визначений час поїздки з можливістю пересадки між видами транспорту. Крім того Порядками не передбачений механізм формування вартості проїзних квитків із знижками для їх привабливості. У зв’язку з цим, збитки підприємств транспорту, що виникають внаслідок надання знижок при встановленні вартості проїзних квитків, компенсуються за рахунок місцевого бюджету.

Враховуючи це, зазначені пропозиції можуть бути реалізовані після внесення відповідних змін до діючого законодавства.

10.

Іван Черниш 02.02.2020 19:46 (Пропозиція)

На жаль, запропонована тарифна сітка до електронного квитка мало того що не використовує можливості електронного квитка, так ще й суттєво погіршує умови для пасажирів, оскільки вводяться обмеження на кількість поїздок в місячних проїзних квитках, а безлімітний проїзний квиток коштує захмарних 1300 ₴, що навіть в абсолютному значенні дорожче ніж в більшості міст Європи.
Так, для порівняння в Празі аналогічний проїзний коштує 600 ₴, в Будапешті 780 ₴, у Варшаві 710 ₴, у Москві 850 ₴.
Більше того, навіть за такі захмарні гроші цей проїзний не включає в себе міську електричку!

Тобто в сухому залишку ми маємо як дуже дорогу абсолютно вартість проїзних квитків з одного боку, так і скудність тарифної політики з іншого боку. Відсутні квитки на час з можливістю безкоштовних пересадок, відсутні квитки на тиждень, квартал, рік.
Фактично все зроблено таким чином, щоб люди навіть не думали купувати проїзні квитки і надалі платили разово за кожну поїздку. Навіщо для цього було городити дуже сучасну і класну систему електронного квитка, яка технічно є однією з кращих в Європі - не зрозуміло.

Хоча насправді всього 2 кроки можуть зробити тарифну політику цілком адекватною:
- Разова поїздка має включати в себе 90 хвилин на поїздку в транспорті, таким чином люди зможуть користуватись безкоштовними пересадками що є однією з ключових вимог до сучасної транспортної системи. Щоб люди не лякались, в багатьох містах європи час дається не на завершення поїздки, а на можливість пересадки і якщо на 89-й хвилині пересісти в іншій вид транспорту - можна спокійно доїхати до кінця маршруту. Таким чином люди можуть не переживати що через затори вони "не встигнуть".
- Потрібно відмовитись від безглуздих проїзних на місяць з обмеженням кількості поїздок, а натомість знизити вартість безлімітного місячного проїзного до рівня 650 ₴, та запровадити квартальні та річні проїзні з більшою знижкою, та тижневий квиток з меншою.

Не враховано

Проєктом розпорядження передбачено, що місячний проїзний квиток на всі види транспорту вартістю 1300 грн. передбачає можливість використання його в міській електричці.

Досвід запровадження проїзних квитків на тиждень, а також квартальних та річних проїзних квитків без суттєвих знижок свідчить про відсутність попиту на ці види квитків.

Формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів здійснюється відповідно до Порядків, якими визначено, що тарифи на послуги з перевезення розраховуються на 1 пасажира - виходячи із планових економічно обґрунтованих витрат на перевезення та загального обсягу перевезених пасажирів.

Порядками не передбачений механізм формування тарифів (а не вартості проїзного квитка) на визначений час поїздки з можливістю пересадки між видами транспорту. Крім того Порядками не передбачений механізм формування вартості проїзних квитків із знижками для їх привабливості. У зв’язку з цим, збитки підприємств транспорту, що виникають внаслідок надання знижок при встановленні вартості проїзних квитків, компенсуються за рахунок місцевого бюджету.

Враховуючи це, зазначені пропозиції можуть бути реалізовані після внесення відповідних змін до діючого законодавства. 

 

11.

Дмитро    Сумін        03.02.2020 23:14 (Власна редакція)

Вартість надто висока, в т.ч. у порівнянні з тарифами ЄС. Ніяких заохочень купувати проїздні квитки немає. Переваги електронного єдиного квитка не використовуються.
Пропоную розглянути модель Швейцарії де пасажир купуючи квиток має право користуватись будь-яким громадським (у т.ч. електричка, автобус, трамвай, річковий транспорт і т.і.) транспортом у межах певних зон та певного терміну, наприклад 1 година та 1 зона.
У межах Києва немає потреби вносити розподіл на зони, а от зробити дійсно єдиний квиток на будь-який транспорт на певний час - чудова ідея.
Проїздні на великий час - доба, 3 доби, тиждень, місяць суттєво дешевше ніж на менший час та ще й дають знижки на туристичні послуги (музеї, екскурсії тощо).
До речі придбати квиток можна на будь-який зупинці громадського транспорту у автоматах, як за готівку, так і платіжною карткою. Рухомий склад транспорту охайний, тихий, зручний та рухається у повній відповідності з графіком. Там є за що платити ціну яку запрошують.

Не враховано

Формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів здійснюється відповідно до Порядків, якими визначено, що тарифи на послуги з перевезення розраховуються на 1 пасажира - виходячи із планових економічно обґрунтованих витрат на перевезення та загального обсягу перевезених пасажирів.

Порядками не передбачений механізм формування тарифів (а не вартості проїзного квитка) на визначений час поїздки з можливістю пересадки між видами транспорту та зональних тарифів. Крім того Порядками не передбачений механізм формування вартості проїзних квитків із знижками для їх привабливості. У зв’язку з цим, збитки підприємств транспорту, що виникають внаслідок надання знижок при встановленні вартості проїзних квитків, компенсуються за рахунок місцевого бюджету.

Враховуючи це, зазначені пропозиції можуть бути реалізовані після внесення відповідних змін до діючого законодавства. 

Інші питання не стосуються змісту проєкту розпорядженнята будуть направлені за належністю для відповідного розгляду.

12.

Олексій   Ткаченко           04.02.2020 03:56 (Пропозиція)

Я пропоную замість системи проїздних внести зміни у систему електронного квитку за зразком Лондону та деяких інших міст світу:

Конкретно, ввести систему "каппінгу" (квотування) - максимальної ціни яку користувач заплатить за поїздки протягом суток, тижня чи місяця.

Наприклад:

1) після 7 поїздок протягом одних суток ("квота" на день) користування протягом цього дня стає безкоштовним (тож ціна користування на день не перевищуватиме 45.5 грн, якщо е-квиток поповнено на 50 поїздок по 6-50)
2) "квота" на тиждень - 40 поїздок (260 грн), після чого е-квиток стає проїздним абонементом на тиждень.
3) "квота" на місяць- 130 поїздок (845 грн)
За такої системи, користувачі заохочуватимуться до поїздок громадським транспортом, і електиронний квиток автоматично виконуватиме фунцію абонементу. Система максимально гнучка і не потребує від користувача приймате рішення заздалегідь-чи купляти абонемента.

Не враховано

Формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів здійснюється відповідно до Порядків, якими не визначений механізм формування вартості проїзних квитків із знижками для їх привабливості. У зв’язку з цим, збитки підприємств транспорту, що виникають внаслідок надання знижок при встановленні вартості проїзних квитків, компенсуються за рахунок місцевого бюджету.

Враховуючи це, зазначені пропозиції можуть бути реалізовані після внесення відповідних змін до діючого законодавства. 

13.

Максим      Демченко       07.02.2020 15:39 (Пропозиція)

 

У проєкті розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.01.2020 № 254-пр «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» передбачити пункт 11 наступного змісту: "Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій, Департаменту транспортної інфраструктури затвердити порядок розподілу доходів від реалізації проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху." Пункт 11 вважати відповідно пунктом 12.

Не враховано

Питання не стосується змісту проєкту розпорядження.

 

 

Усі пропозиції та зауваження, що надійшли під час обговорення проекту розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і не стосуються його змісту, направлені за належністю.

 

5.         Інформація про рішення, прийняті за результатами обговорення:

За результатами проведеного громадського обговорення щодо вартості оплати проїзду у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, у зв’язку з введенням в промислову експлуатацію автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» буде видано в редакції, яка запропонована для громадського обговорення.

 

Заступник директора Департаменту –

начальник управління цінової політики                                              Олена СТРИЖИУС

 

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку