КМДА Київська міська державна адміністрація


5 грудня 2019

Повідомлення про проведення громадського обговорення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району м. Києва»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2. Питання або назва проєкту акта, винесеного на обговорення:

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району м. Києва»

Згідно з цим проєктом розпорядження частково переглядаються тарифи на платні послуги та розширюється перелік платних послуг з медичного обслуговування для Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1Дніпровського району м. Києва».

Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району м. Києва», встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09 вересня 2016 року № 821).

3. Альтернативні варіанти вирішення питання:

а) не встановлювати тарифи на послуги з медичного обслуговування;

б) встановлення тарифів на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;

в) встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні;

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:

  • населення, яке користується послугами з медичного обслуговування;

  • лікувально-профілактичний заклад охорони здоров’я;

  • виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

а) відсутність тарифів на платні послуги з медичного обслуговування є:

- неприйнятною альтернативою для населення у зв’язку з тим, що це призводить до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, так як зазначене суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року №1548 та може створювати передумови до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з неможливістю виділення бюджетних асигнувань за надання послуг, які повинні надаватися на платній основі;

б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:

- бажаною для населення;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу у зв’язку з відсутністю в кошторисах закладу бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращенню якості надання послуг тощо;

- неприйнятною альтернативою для  органів виконавчої влади у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим, і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;

в) встановлення тарифів на послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків із споживачами та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, лікувально-профілактичного закладу та споживачів послуг.

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному порталі Києва проєкту розпорядження.

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:

з 05 грудня 2019 року по 20 грудня 2019 року

8. Форма громадського обговорення:

Електронні консультації

9. Подання пропозицій і зауважень за формою:

До 20 грудня 2019 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.

Прізвище ________________________________________________________

Ім’я _____________________________________________________________

По батькові _______________________________________________________

Організація (установа) _____________________________________________

Посада ___________________________________________________________

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

10. Адреса подання  пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:

Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:

  • Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 529 9399, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій

  • Попелянська Тетяна Олександрівна, тел. (044) 529 9244, старший інспектор відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:

Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному порталі Києва не пізніше, ніж за два тижні після прийняття рішення за результатами обговорення.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.