КМДА Київська міська державна адміністрація


29 листопада 2019

Повідомлення про проведення громадського обговорення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) «Про встановлення внесків за обслуговування Комунальним підприємством виконавчого органу Київради (КМДА) «Київтеплоенерго» вузлів комерційного обліку комунальних послуг»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення: 

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

2. Питання або назва проєкту акта, винесеного на обговорення: 

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про  встановлення внесків за обслуговування Комунальним підприємством виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» вузлів комерційного обліку комунальних послуг».

 

3. Альтернативні варіанти вирішення питання: 

а)не встановлювати внески за обслуговування вузлів комерційного облікукомунальних послуг з постачання гарячої води та постачання теплової енергії;

б) встановлення внесків на рівні нижче економічно обґрунтованихвитрат;

в) встановлення внесків на економічно обґрунтованому рівні.

 

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження: 

  • Споживачі комунальної послуги зпостачання гарячої води та теплової енергії;
  • Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Київтеплоенерго»);
  • виконавчий  орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).

 

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін: 

а) відсутність затверджених внесків за обслуговування вузлів комерційного облікукомунальних послуг з постачання гарячої води та постачання теплової енергіїє:

- неприйнятною альтернативою для населення,у зв’язку з тим, що у разі виходу з ладу вузлів комерційного облікуце призведе до розрахунківізспоживачами цих послуг не за кількісними показниками комунальної послуги, а за нормативами споживання гарячої води та теплової енергії;

- неприйнятною альтернативою для КП «Київтеплоенерго», оскільки призводить до відсутності джерел для покриття витрат, пов’язаних з обслуговуванням  вузлів комерційного обліку;

- неприйнятною альтернативою для органів місцевого самоврядування у зв’язку з нереалізацією владних повноважень; 

б) встановлення за обслуговування вузлів комерційного облікукомунальних послуг з постачання гарячої води та постачання теплової енергіїна рівні, нижче економічно обґрунтованихвитрат є:

- бажаною для населення;

- неприйнятною альтернативою для КП «Київтеплоенерго», у зв’язку з відсутністю в кошторисах закладу бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими внесками, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення тапокращеннюякості надання послуг тощо;

- неприйнятною альтернативою для  органів місцевого самоврядування у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими внесками, оскільки бюджет міста Києває збалансованим, і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним; 

в)встановлення внесків за обслуговування вузлів комерційного облікукомунальних послуг з постачання гарячої води та постачання теплової енергіїна економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню розрахунків із споживачамиза кількісними показниками комунальної послугита є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси органів місцевого самоврядування, КП «Київтеплоенерго»та споживачів послуг.

 

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін: 

Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному інтернет-порталі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проєкту розпорядження.

 

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення: 

з 29 листопада 2019 року по 13 грудня 2019 року.

 

8. Форма громадського обговорення: 

Електронні консультації.

 

9. Подання пропозицій і зауважень за формою: 

До 13 грудня 2019 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження. 

Прізвище ________________________________________________________ 

Ім’я _____________________________________________________________ 

По батькові _______________________________________________________ 

Організація (установа) _____________________________________________ 

Посада ___________________________________________________________ 

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

 

10. Адреса подання  пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення: 

Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua

 

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальних осіб: 

  • Вронська Ірина Євгенівна, тел.  (044) 202 60 74, начальник відділу ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
  • Полуляхова Наталія Василівна, тел. (044) 202 60 94, головний спеціаліст відділу ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
  • Панченко Людмила Василівна, тел. (044) 202 60 94, головний спеціаліст відділу ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій.

 

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення: 

Звіт за результатами обговореннябуде оприлюднений на офіційному інтернет-порталі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)не пізніше ніж через два тижні після прийняття рішень за результатами обговорення.

 



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.