1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:
Проєкт рішення Київської міської ради «Про встановлення плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, енергетики, кабельної каналізації електрозв’язку, будинкової розподільної мережі комунальної власності територіальної громади міста Києва».
3. Альтернативні варіанти вирішення питання:
а) не встановлювати плату за доступ до елементів інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, енергетики, кабельної каналізації електрозв’язку, будинкової розподільної мережі комунальної власності територіальної громади міста Києва (далі – об’єкти доступу);
б) встановити плату за доступ до елементів інфраструктури об’єктів доступу у визначених розмірах;
в) встановити, що плата за доступ до елементів інфраструктури об’єктів доступу визначається підприємствами, установами, організаціями територіальної громади міста Києва, за якими закріплені такі об’єкти на праві господарського відання чи оперативного управління, в тому числі перебувають на балансі (далі – балансоутримувачі), у розмірі, що не перевищує, граничний розмір, встановлений статтею 17 Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» (далі – Закон).
4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:
- населення, яке користується телекомунікаційними послугами;
- балансоутримувачі;
- Київська міська рада.
5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
а) не встановлення плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів доступу є:
- неприйнятною альтернативою для населення у зв’язку з тим, що непрозорий механізм сплати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів доступу операторами та провайдерами, призводить до збільшення собівартості телекомунікаційних послуг та стримує їх розвиток і поширення;
- бажаною альтернативою для балансоутримувачів у зв’язку з неконтрольованим справлянням плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів доступу;
- неприйнятною альтернативою для органів місцевого самоврядування у зв’язку з неможливістю реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом надання доступу до елементів інфраструктури об’єкта доступу не відповідно до Закону;
б) встановлення плати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів доступу у визначених розмірах є:
- бажаною для населення у зв’язку із запровадженням прозорого механізму сплати за доступ до елементів інфраструктури об’єктів доступу операторами та провайдерами, що призведе до зменшення собівартості телекомунікаційних послуг, сприятиме їх розвитку;
- неприйнятною альтернативою для балансоутримувачів у зв’язку з довготривалою процедурою встановлення та корегування встановленого конкретного розміру плати за доступ, яку постійно потрібно проходити у зв’язку із значною кількістю балансоутримувачів, які розраховують плату за доступ, розмір якої не є сталою величиною, а потребує корегування у разі зміни розміру складових додаткових витрат і кількості замовників, які використовують одну й ту саму інфраструктуру об’єкта доступу, недосконалістю Закону та неузгодженістю методологічних підходів у затверджених методиках до формування розміру періодичної плати за доступ;
- бажаною альтернативою для органів місцевого самоврядування у зв’язку з реалізацією владних повноважень, запровадження прозорого механізму розрахунків за доступ до елементів інфраструктури об’єктів доступу;
в) встановлення, що плата за доступ до елементів інфраструктури об’єктів доступу визначається балансоутримувачами у розмірі, що не перевищує, граничний розмір, встановлений статтею 17 Закону, є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, балансоутримувачів та споживачів послуг.
6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному порталі Києва проєкту рішення.
7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:
З 21 листопада 2019 року по 05 грудня 2019 року
8. Форма громадського обговорення:
Електронні консультації
9. Подання пропозицій і зауважень за формою:
До 05 грудня 2019 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.
Прізвище ________________________________________________________
Ім’я _____________________________________________________________
По батькові _______________________________________________________
Організація (установа) _____________________________________________
Посада ___________________________________________________________
Тел./факс/e-mail ___________________________________________________
10. Адреса подання пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:
Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua
11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:
- Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 202 6070, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
- Федорук Тетяна Миколаївна, тел. (044) 202 6085, головний спеціаліст відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:
Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному порталі Києва не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.