КМДА Київська міська державна адміністрація


7 лютого 2019

Повідомлення про проведення громадського обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 24 вересня 2014 року № 1055 «Про встановлення тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надаються державними та комунальними закладами охорони здоров’я у м. Києві»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення: 

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення: 

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1055 «Про встановлення тарифів на платні послуги зі стоматологічної  допомоги, які надаються державними та комунальними закладами охорони здоров’я у м. Києві».

Зазначеним проектом розпорядження вперше  встановлюються тарифи на економічно обґрунтованому рівні на послуги зі стоматологічної допомоги для  Олександрівської клінічноїх лікарні м. Києва.

На даний час  розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1055 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров’я» діє з урахуванням змін, внесених розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради  від 17 грудня 2014 року № 1460, від 05 травня 2015 року  № 451, від 23 червня 2015 року № 608, від 21 серпня 2015 року № 822, від 23 вересня 2015 року № 940, від 07 грудня 2015 року № 1188,  від 18 березня 2016 року № 164, від 01 липня 2016 року № 488, від 15 вересня 2016 року № 864, від 25 жовтня 2016 року № 1029, від 08 грудня 2016 року № 1242, від 29 грудня 2016 року № 1380, від 29 грудня 2016 року № 1381,від 16 січня 2017 року № 25, від 24 березня 2017 року № 339, від 03 квітня 2017 року № 389, від 25 травня 2017 року № 627,  від 03 липня 2017 року № 773, від 17 липня 2017 року № 847, від 14 серпня 2017 року № 965, від 07 вересня 2017 року № 1108, від 05 жовтня 2017 року № 1206, від 05 жотвня 2017 року  № 1209, від 15 листопада 2017 року № 1442, від 18 грудня 2017 року № 1632, від 31 січня 2018 року № 89, від 07 березня 2018 року № 370 та від 04 квітня 2018 року № 553, від 20 квітня 2018 року № 674, від 29 травня 2018 року № 913, від 04 червня 2018 року № 942, від 10 липня 2018 року № 1212 та від 21 січня 2019 № 88.

 

3. Альтернативні варіанти вирішення питання: 

а) не встановлювати тарифи на послуги зі стоматологічної допомоги;

б) встановлення тарифів на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;

в) встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні;

 

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження: 

  • населення, яке користується послугами зі стоматологічної допомоги;
  • лікувально-профілактичний заклад охорони здоров’я;
  • виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

 

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін: 

а) відсутність тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги є:

- неприйнятною альтернативою для населення у зв’язку з тим, що це призводить до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, так як зазначене суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року №1548 та може створювати передумови до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з неможливістю виділення бюджетних асигнувань за надання послуг, які повинні надаватися на платній основі; 

б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:

- бажаною для населення;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу у зв’язку з відсутністю в кошторисі цього закладу бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращенню якості надання послуг тощо;

- неприйнятною альтернативою для  органів виконавчої влади у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим, і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним; 

в) встановлення тарифів на послуги зі стоматологічної допомоги на економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків із споживачами та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, лікувально-профілактичного закладу та споживачів послуг.

 

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін: 

Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації проекту розпорядження.

                         

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення: 

з 07 лютого 2019 року по 22 лютого 2019 року

 

8. Форма громадського обговорення: 

електронні консультації

 

9. Подання пропозицій і зауважень за формою: 

До 22 лютого 2019 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження. 

Прізвище ________________________________________________________ 

Ім’я _____________________________________________________________ 

По батькові _______________________________________________________ 

Організація (установа) _____________________________________________ 

Посада ___________________________________________________________ 

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

 

10. Адреса подання  пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення: 

Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua

 

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи: 

  • Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 529 93 99, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
  • Попелянська Тетяна Олександрівна, тел. (044) 529 92 44, старший інспектор відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій

 

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення: 

Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.