КМДА Київська міська державна адміністрація


24 січня 2019

Повідомлення про проведення громадського обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 24 квітня 2012 року № 665 «Про встановлення тарифів на ритуальні послуги, які включено до необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення: 

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення: 

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 квітня 2012 року № 665 «Про встановлення тарифів на ритуальні послуги, які включено до необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг».

Діючі тарифи на ритуальні послуги для Ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради  (Київської міської державної адміністрації) від 24 квітня 2012 року № 665, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 18 травня 2012 року за № 31/948.

 

3. Альтернативні варіанти вирішення питання: 

а) не встановлювати тарифи на ритуальні послуги, які включено до необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг;

б) встановлення тарифів на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;

в) встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні.

 

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження: 

  • населення, яке користується ритуальними послугами, які включено до необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг;
  •  Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)»;
  • виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

 

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

 

а) відсутність тарифів на ритуальні послуги  є:

- неприйнятною альтернативою для населення у зв’язку з тим, що це призводить до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для ритуальної служби, так як зазначене суперечить вимогам підпункту 2 пункту «а» частини першої статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частини першої статті 10 Закону України «Про поховання та похоронну справу» та може створювати передумови до непрозорих розрахунків із споживачами ритуальних послуг;

- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з неможливістю виділення бюджетних асигнувань за надання послуг, які повинні надаватися на платній основі; 

б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:

- бажаною для населення;

- неприйнятною альтернативою для ритуальної служби у зв’язку з відсутністю бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращенню якості надання послуг тощо;

- неприйнятною альтернативою для  органів виконавчої влади у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним; 

в) встановлення тарифів на ритуальні послуги на економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків із споживачами та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, ритуальної служби та споживачів послуг.

 

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін: 

Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації проекту розпорядження.

 

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення: 

з  24.01.2019 року по 07.02.2019 року

 

8. Форма громадського обговорення: 

електронні консультації

 

9. Подання пропозицій і зауважень за формою: 

До 07.02.2019 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження. 

Прізвище ________________________________________________________ 

Ім’я _____________________________________________________________ 

По батькові _______________________________________________________ 

Організація (установа) _____________________________________________ 

Посада ___________________________________________________________ 

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

 

10. Адреса подання  пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення: 

Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua

 

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи: 

  • Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 529 93 99, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
  • Попелянська Тетяна Олександрівна, тел. (044) 529 92 44, старший інспектор відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій

 

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення: 

Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.