КМДА Київська міська державна адміністрація


22 листопада 2018

Повідомлення про проведення громадського обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

         Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:

          Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я».

         Згідно з цим проектом розпорядження вперше встановлюються тарифи на платні послуги з медичного обслуговування для Встановити тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Дитяча клінічна лікарня № 4 Солом’янського району м. Києва», що додаються.

         На даний час розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я» діє з урахуванням змін, внесених розпорядженнями виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації) від  17 липня 2015 року N 700, від 21 серпня 2015 року N 822, від 12 жовтня 2015 року N 1023, від 26 січня 2016 року N 27, від 30 червня 2016 року N 476, від 1 серпня 2016 року N 629, від 9 вересня 2016 року N 821, від 14 вересня 2016 року N 829, від 3 жовтня 2016 року N 947, від 7 жовтня 2016 року N 966, від 2 грудня 2016 року N 1211, від 2 грудня 2016 року N 1215, від 8 грудня 2016 року N 1243, від 29 рудня 2016 року N 1377, від 29 грудня 2016 року N 1379, від 25 січня 2017року N 47, від 25 січня 2017 року N 48, від 25 січня 2017 року N 49, від 30 січня 2017 року N 83, від 20 лютого 2017 року N 189, від 22 березня 2017 року N 322, від 3 квітня 2017 року N 387, від 3 квітня 2017 року N 388, від 12 квітня 2017 року N 452, від 25 квітня 2017 року N 494, від 4 травня 2017 року N 523, від 23 травня 2017 року N 610, від 2 червня 2017 року N 664, від 13 вересня 2017 року N 1141, від 14 листопада 2017 року N 1437, від 15 листопада 2017 року N 1443, від 15 листопада 2017 року N 1445, від 30 листопада 2017 року N 1535, від 7 грудня 2017 року N 1585, від 31 січня 2018 року N 91, від 8 лютого 2018 року N 181,від 8 лютого 2018 року N 183 та від 28 березня 2018 року N 518. від 4 червня 2018 року N 941, від 5 липня 2018 року N 1169, від 6 липня 2018 року N 1189, від 10 липня 2018 року N 1210, від 13 серпня 2018 року N 1470, від 30 серпня 2018 року N 1586, від 05 вересня 2018 № 1624, від 15.11.18 № 2063.

 

3. Альтернативні варіанти вирішення питання:

а)   не встановлювати тарифи на послуги з медичного обслуговування;

б) встановлення тарифів на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;

в)   встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні;

 

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:

  • населення, яке користується послугами з медичного обслуговування;
  • лікувально-профілактичні заклади охорони здоров’я;
  • виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

 

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

а) відсутність тарифів на платні послуги з медичного обслуговування є:

- неприйнятною альтернативою для населення у зв’язку з тим, що це призводить до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг; 

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, так як зазначене суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року №1548 та може створювати передумови до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з неможливістю виділення бюджетних асигнувань за надання послуг, які повинні надаватися на платній основі; 

б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:

- бажаною для населення;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичних закладів у зв’язку з відсутністю в кошторисах закладу бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращенню якості надання послуг тощо;

- неприйнятною альтернативою для  органів виконавчої влади у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим, і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;

в) встановлення тарифів на послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків із споживачами та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, лікувально-профілактичних закладів та споживачів послуг.

 

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін: 

          Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації проекту розпорядження.

 

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення: 

         З  22 листопада 2018 року по 06 грудня 2018 року

 

8. Форма громадського обговорення: 

        Електронні консультації

 

9. Подання пропозицій і зауважень за формою: 

        До  06 грудня 2018 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.

Прізвище ________________________________________________________

Ім’я _____________________________________________________________

По батькові _______________________________________________________

Організація (установа) _____________________________________________

Посада ___________________________________________________________

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

 

10. Адреса подання  пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:

          Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua

 

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи: 

  • Шевцова Віта Єгорівна, тел.  (044) 529 9399, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
  • Матвієнко Зоя Леонідівна, тел. (044) 529 9168, головний спеціаліст відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій

 

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:

         Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.