КМДА Київська міська державна адміністрація


28 листопада 2014

Повідомлення про проведення громадського обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

2. Питання або назва проекту акта, винесено на обговорення.

Проект розпорядження «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» підготовлений Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання пункту 13 додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» з метою наближення тарифів на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, до економічно обгрунтованого рівня, створення передумов для покращення фінансово-економічних показників діяльності підприємств транспорту КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс», забезпечення безперебійного, безпечного та якісного перевезення пасажирів тощо.

Тарифи на проїзд наземними видами транспорту (автобус, трамвай, тролейбус, фунікулер) в розмірі 1,50 грн. діють в місті Києві з листопада 2008 року і з цього ж періоду - на проїзд у метрополітені в розмірі 2,00 грн., але із зменшенням з лютого 2009 року до 1,70 грн. та поновленням до 2,00 грн. з вересня 2010 року та на проїзд міською електричкою - 1,70 грн з вересня 2009 року.

Зазначеним проектом розпорядження передбачено встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, в наступних розмірах: на проїзд у метрополітені та міській електричці - в розмірі 4,00 грн та додаткова диференціація тарифів на проїзд у метрополітені у разі одноразового придбання кількох поїздок, на проїзд наземними видами транспорту – в розмірі 3,00 грн, а також встановлення вартості проїзних квитків, види яких розширені, та в яких застосовується прогресивна гнучка система знижок. При цьому, економічно обґрунтований тариф на послуги з перевезення пасажирів метрополітеном, який покриває витрати КП "Київський метрополітен" на надання цих послуг та забезпечує технічний розвиток підприємства відповідно до затвердженої програми, становить 4,04 грн, а економічно обґрунтований тариф на перевезення пасажирів наземними видами транспорту (автобус, трамвай, тролейбус, фунікулер), який покриває витрати КП «Київпастранс» на надання цих послуг та забезпечує оновлення рухомого складу трамваїв і тролейбусів відповідно до затвердженої програми, – 3,60 грн, міською електричкою – 5,51 грн.

 

3. Альтернативні варіанти вирішення питання.

а). залишення тарифів на послуги з перевезення пасажирів та вартості проїзних квитків на діючому рівні;

б). підвищення тарифів на послуги з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом з 1,50 грн до 3,00 грн за 1 поїздку наземними видами транспорту (автобус, трамвай, тролейбус, фунікулер), з 1,70 грн. до 4,00 грн за 1 поїздку на проїзд у міській електричці та з 2,00 грн. до 3,50- 4,00 грн за 1 поїздку на проїзд у метрополітені (в залежності від кількості поїздок, які одноразово придбаваються) з одночасним  підвищенням вартості проїзних квитків, в яких застосовується прогресивна гнучка система знижок, та розширенням їх видів.

 

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження. 

  • населення, яке користується міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху;
  • комунальні підприємства транспорту – КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс»;
  • виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).

 

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін.

а). є бажаним для населення, яке користується міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, але неприйнятим для підприємств транспорту та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в зв’язку з недостатністю бюджетних коштів, а саме: в бюджеті міста Києва на 2014 рік передбачено підприємствам транспорту 520,7 млн. грн., в той час як в умовах діючих тарифів для забезпечення беззбиткової роботи підприємств транспорту необхідно передбачити в бюджеті 1 042,0 млн. грн, замість спрямування їх на інші цілі, наприклад, модернізації та придбання рухомого складу, виконання соціальних програм тощо.

б). є оптимальним варіантом для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, оскільки забезпечить соціальний захист населення, яке постійно користується транспортом, за рахунок можливості зменшення плати за проїзд у метрополітені у разі одноразового придбання декількох поїздок; придбання проїзних квитків, види яких суттєво збільшені, із значними знижками; залишення права безоплатного проїзду для пільгових категорій громадян, суттєво покращить фінансово-економічні результати діяльності підприємств транспорту – КП «Київський метрополітен» та КП «Киїпастранс» та зменшить навантаження на міський бюджет, оскільки згідно вимог чинного законодавства органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які встановили державні регульовані ціни та тарифи на товари та послуги в розмірі, нижчому від економічно обґрунтованого розміру, зобов’язані відшкодувати суб’єктам господарювання різницю між такими розмірами за рахунок коштів відповідних бюджетів.

 

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначення соціальних груп населення та заінтересованих сторін.

 

Надання  пропозицій  та  зауважень  до  оприлюдненого на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації проекту розпорядження.

 

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:

28 листопада 2014 року – 28 грудня 2014 року.

 

8. Форма громадського обговорення:

Електронні консультації

 

9. Подання пропозицій і зауважень за формою:

До 28 грудня 2014 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.

 

Прізвище ________________________________________________________

 

Ім’я _____________________________________________________________

 

По батькові _______________________________________________________

 

Організація (установа) _____________________________________________

 

Посада ___________________________________________________________

 

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

 

10. Адреса подання  пропозицій і зауважень, що винесене на громадське обговорення:

Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua

 

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальних осіб:

  • тел. (044) 529 93 99, Погородня Надія Кузьмівна, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
  • тел. (044) 529 92 44, Бєлова Ірина Миколаївна, головний спеціаліст відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій

 

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:

 

Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.