1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:
Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я», які планує надавати Дитяча клінічна лікарня № 7 Печерського району м. Києва.
На даний час діють тарифи на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які встановлені розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.06.2015 р. № 557, від 06.11.2015 р. № 1081, від 03.10.2016 р. № 946, від 04.11.2016 р.№ 1087, від 21.12.2016 р № 1299, від 03.01.2017 р. № 1, від 02.02.2017 № 116, від 12.06.2017 № 703 та від 15.11.2017 № 1441.
3. Альтернативні варіанти вирішення питання:
а) не встановлювати тарифи на послуги за нозологіями;
б) встановлення тарифів на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;
в) встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні;
4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:
- населення, яке користується послугами за нозологіями;
- лікувально-профілактичний заклад охорони здоров’я;
- виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)
5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
а) відсутність тарифів на платні послуги за нозологіями є:
- неприйнятною альтернативою для населення у зв’язку з тим, що це призводить до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;
- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, так як зазначене суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року №1548 та може створювати передумови до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;
- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з неможливістю виділення бюджетних асигнувань за надання послуги за нозологією, яка повинна надаватися на платній основі;
б) встановлення тарифів на послуги за нозологіями на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:
- бажаною для населення;
- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу у зв’язку з відсутністю в кошторисі закладу бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленим тарифом, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращення якості надання послуг тощо;
- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленим тарифом, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;
в) встановлення тарифів на послуги за нозологіями на економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків із споживачами та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, лікувально-профілактичного закладу та споживачів послуг.
6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації проекту розпорядження.
7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:
з 22 травня 2018 року по 05 червня 2018 року
8. Форма громадського обговорення:
електронні консультації
9. Подання пропозицій і зауважень за формою:
До 05 червня 2018 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.
Прізвище ________________________________________________________
Ім’я _____________________________________________________________
По батькові _______________________________________________________
Організація (установа) _____________________________________________
Посада ___________________________________________________________
Тел./факс/e-mail ___________________________________________________
10. Адреса подання пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:
Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua
11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:
- Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 529 93 99, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
- Матвієнко Зоя леонідівна, тел. (044) 529 91 68, головний спеціаліст відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:
Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.