Повідомлення про проведення громадського обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської  ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху».

На даний час діють тарифи на послуги з перевезення пасажирів і вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, які встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2017 року № 732, зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 27 червня 2017 року за № 136/1728.

З інформацією щодо перегляду тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, можна ознайомитися за посиланням:

http://dei.kievcity.gov.ua/content/informaciya-shchodo-pereglyadu-taryfiv-na-perevezennya-pasazhyriv-i-vartosti-proiznyh-kvytkiv-u-miskomu-pasazhyrskomu-transporti-yakyy-pracyuie-u-zvychaynomu-rezhymi-ruhu-u-2018-roci.html

 

3. Альтернативні варіанти вирішення питання.

а). залишення тарифів на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, та вартості проїзних квитків на діючому рівні;

б). встановлення тарифів на нижче економічно обґрунтованого рівня;

в). встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні та підвищення вартості проїзних квитків.

 

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження.

  • населення, яке користується міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху;
  • комунальні підприємства транспорту – КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс»;
  • виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).

 

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін.

а). залишення тарифів на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, та вартості проїзних квитків на діючому рівні є:

- бажаним для населення, яке користується міським пасажирським транспортом, що працює у звичайному режимі руху;

- неприйнятим для підприємств транспорту – КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс» у зв’язку з відсутністю достатніх обігових коштів, що унеможливлює своєчасно виконувати регламентні роботи з технічного обслуговування та ремонтів рухомого складу, що в свою чергу, призводить до погіршення якості та безпеки надання послуг та покращення соціальних стандартів працівникам підприємств, що сповільнить їх плинність;

- неприйнятним для виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у зв’язку з необхідністю виділення з міського бюджету коштів на покриття різниці між діючими та економічно обґрунтованими тарифами замість спрямування цих коштів на інші цілі, наприклад розвиток дорожньо-транспортної інфраструктури, виконання соціальних програм тощо;

б). встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:

- бажаною для населення;

- неспритною альтернативою для комунальних підприємств транспорту КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс» у зв’язку з необхідністю виділення додаткових бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим і вишукати додаткові кошти можливо лише за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;

в). підвищення тарифів на перевезення пасажирівміським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху,до економічно обґрунтованого рівня та підвищення вартості проїзних квитків є:

- неприйнятним для населення, яке користується  міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, оскільки суттєво збільшує витрати населення на оплату транспортних послуг;

- бажаною для підприємств транспорту - КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс», оскільки дозволить відшкодувати економічно обґрунтовані витрати на надання послуг з перевезення пасажирів, своєчасно проводити регламентні роботи з технічного обслуговування та ремонтів рухомого складу підприємств транспорту, спрямувати кошти на технічне переоснащення, забезпечити та покращити соціальні стандарти працівникам підприємств, що сповільнлять їх плинність тощо;

- встановлення тарифів на перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху на економічно обґрунтованому рівні є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів.

 

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначення соціальних груп населення та заінтересованих сторін.

Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого проекту розпорядження на офіційному порталі Києва, а також участь у зустрічі з громадськістю, про дату, час та місце проведення якої буде повідомлено додатково.

 

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:

17 травня 2018 року – 03 червня 2018 року.

 

8. Форма громадського обговорення:

Електронні консультації та зустріч з громадськістю.

Про дату, час та місце проведення зустрічі з громадськістю буде повідомлено додатково.

 

9. Подання пропозицій і зауважень за формою:

До 03 червня 2018 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.

Прізвище ________________________________________________________

Ім’я _____________________________________________________________

По батькові _______________________________________________________

Організація (установа) _____________________________________________

Посада ___________________________________________________________

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

 

10. Адреса подання  пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:

Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua

 

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:

  • Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 529 93 99, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
  • Бєлова Ірина Миколаївна, тел. (044) 529 92 44, головний спеціаліст відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій

 

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:

Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному порталі Києва не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.

Перейти до спискуВерсiя для друку