1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:
Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху».
Зазначеним проектом розпорядженняпередбачено підвищення тарифів на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху,на 1,00 грн (на проїзд метрополітеном та міською електричкою – з 4,00 до 5,00 грн, наземними видами транспорту - з 3,00 до 4,00 грн,), вартості єдиного разового проїзного квитка на перевезення пасажирів у міській електричці, яка працює у звичайному режимі руху, та у трамваях на маршрутах № 4, 5 або у автобусах № 59, 60, 61, які працюють у звичайному режимі руху на маршрутах загального користування, на 1,00 грн - з 6,00 до 7,00 грн та пропорційне збільшеннявартості проїзних квитків з залишенням системи знижок у разі придбання декількох поїздок на пластикову безконтактну картку у метрополітені.
Розрахунки економічно обґрунтованих тарифів додаються.
3. Альтернативні варіанти вирішення питання:
а). залишення тарифів на перевезення пасажиріву міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, та вартості проїзних квитківна діючому рівні;
б). підвищення тарифів на перевезення пасажирів на 1,00 грн (на проїзд метрополітеном та міською електричкою – з 4,00 до 5,00 грн, наземними видами транспорту - з 3,00 до 4,00 грн,), вартості єдиного разового проїзного квитка на перевезення пасажирів у міській електричці, яка працює у звичайному режимі руху, та у трамваях на маршрутах № 4, 5 або у автобусах № 59, 60, 61, які працюють у звичайному режимі руху на маршрутах загального користування, на 1,00 грн - з 6,00 до 7,00 грн та пропорційне збільшення вартості проїзних квитків з залишенням системи знижок у разі придбання декілька поїздок на пластикову безконтактну картку у метрополітенів);
в).підвищення тарифів на послуги з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, до економічно обґрунтованого рівня з пропорційним підвищенням вартості проїзних квитків.
4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:
- населення, яке користується міським пасажирським транспортом, що працює у звичайному режимі руху;
- комунальні підприємства транспорту – КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс»;
- виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).
5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
а). залишення тарифів на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, та вартості проїзних квитків на діючому рівніє:
- бажаним для населення, яке користується міським пасажирським транспортом, що працює у звичайному режимі руху;
- неприйнятим для підприємств транспорту - КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс»у зв’язку зпогіршенням їх фінансово-економічного стану, відсутністю достатніх обігових коштів, щоунеможливлює своєчасне проведення розрахунків за електроенергію, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонтів рухомого складу, що, в свою чергу, призводить до погіршення якості та безпеки надання послуг;
- неприйнятим для виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у зв’язку з необхідністю виділення з міського бюджету коштів на покриття різниці між діючими та економічно обґрунтованими тарифамизамість спрямування цих коштів на інші цілі, наприклад, модернізацію обладнання та придбання рухомого складу, виконання соціальних програм тощо;
б). підвищення тарифів на перевезення пасажирів,вартості єдиного разового проїзного квитка на перевезення пасажирів у міській електричціта окремих маршрутах на 1,00 грнта пропорційне збільшення вартості проїзних квитків з залишенням системи знижок у разі придбання декількох поїздок на пластикову безконтактну картку у метрополітені є оптимальним варіантом для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, оскільки:
- забезпечить соціальний захист населення, яке постійно користується міським пасажирським транспортом,шляхом несуттєвого збільшення плати за отримані транспортні послуги та можливості заощадити кошти при підвищенні тарифів у разі користування запропонованою системою знижок, залишення права безоплатного проїзду для пільгових категорій громадян;
- забезпечить покращення фінансово-економічних результатів діяльності підприємств транспорту – КП «Київський метрополітен» та КП «Киїпастранс»;
- зменшить навантаження на міський бюджет;
в). підвищення тарифів на перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, до економічно обґрунтованого рівня з пропорційним підвищенням вартості проїзних квитківє:
- неприйнятним для населення, яке користується міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, оскільки суттєво збільшує витрати населення на оплату транспортних послуг;
- бажаною для підприємств транспорту - КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс», оскільки дозволить відшкодовувати економічно обґрунтовані витрати на надання послуг з перевезення пасажирів, своєчасно проводити регламентні роботи з технічного обслуговування та ремонтів рухомого складу підприємств транспортута спрямовувати кошти на технічне переоснащення тощо;
- бажаною для виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оскільки не потребує виділення з міського бюджету коштів на покриття різниці між діючими та економічно обґрунтованими тарифами.
6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначення соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого проекту розпорядженняна офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації, а також участь у зустрічі з громадськістю, про дату, час та місце проведення якої буде повідомлено додатково
.
7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:
23 травня 2017 року -07 червня 2017 року
8. Форма громадського обговорення:
Електронні консультації та зустріч з громадськістю.
Дату, час та місце проведення зустрічі з громадськістю буде повідомлено додатково.
9. Подання пропозицій і зауважень за формою:
До 07 червня 2017 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.
Прізвище ________________________________________________________
Ім’я _____________________________________________________________
По батькові _______________________________________________________
Організація (установа) _____________________________________________
Посада ___________________________________________________________
Тел./факс/e-mail ___________________________________________________
10. Адреса подання пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:
Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua
11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:
- Стрижиус Олена Володимирівна, заступник начальника управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
- Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 529 93 99, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
- Бєлова Ірина Миколаївна, тел. (044) 529 92 44, головний спеціаліст відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій.
12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:
Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.