КМДА Київська міська державна адміністрація


5 грудня 2016

Повідомлення про проведення громадського обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 24 вересня 2014 року № 1055 «Про встановлення тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надаються державними та комунальними закладами охорони здоров’я у м. Києві»

1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1055 «Про встановлення тарифів на платні послуги зі стоматологічної  допомоги, які надаються державними та комунальними закладами охорони здоров’я у м. Києві».

Зазначеним проектом розпорядження вперше встановлюються тарифи на економічно обґрунтованому рівні на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надають: Київська міська клінічна лікарня № 11 Дніпровського району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр»   Голосіївського району м. Києва, Стоматологічна поліклініка Дарницького району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр № 2 Дарницького району м. Києва», Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 Дніпровського району м. Києва», Державна установа «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України», Центральний госпіталь МВС України.

На даний час  розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1055 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров’я» діє з урахуванням змін, внесених розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради  від 17 грудня 2014 року № 1460, від 05 травня 2015 року  № 451, від 23 червня 2015 року № 608, від 21 серпня 2015 року № 822, від 23 вересня 2015 року № 940, від 07 грудня 2015 року № 1188,  від 18 березня 2016 року № 164, від 01 липня 2016 року № 488  та від 25 жовтня 2016 року № 1029.

 

3. Альтернативні варіанти вирішення питання:

а) не встановлювати тарифи на послуги зі стоматологічної допомоги;

б) встановлення тарифів на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;

в) встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні;

 

4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:

  • населення, яке користується послугами зі стоматологічної допомоги;
  • лікувально-профілактичні заклади охорони здоров’я;
  • виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

 

5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

а) відсутність тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги є:

- неприйнятною альтернативою для населення у зв’язку з тим, що це призводить до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, так як зазначене суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року №1548 та може створювати передумови до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;

- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з неможливістю виділення бюджетних асигнувань за надання послуг, які повинні надаватися на платній основі;

б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:

- бажаною для населення;

- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичних закладів у зв’язку з відсутністю в кошторисах цих закладів бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращення якості надання послуг тощо;

- неприйнятною альтернативою для  органів виконавчої влади у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим, і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;

в) встановлення тарифів на послуги зі стоматологічної допомоги на економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків із споживачами та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, лікувально-профілактичних закладів та споживачів послуг.

 

6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:

Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації проекту розпорядження.

                         

7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:

з 06 грудня  2016 року по 20 грудня 2016 року

 

8. Форма громадського обговорення:

електронні консультації

 

9. Подання пропозицій і зауважень за формою:

До 20 грудня 2016 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.

Прізвище ________________________________________________________

Ім’я _____________________________________________________________

По батькові _______________________________________________________

Організація (установа) _____________________________________________

Посада ___________________________________________________________

Тел./факс/e-mail ___________________________________________________

 

10. Адреса подання  пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:

Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua

 

11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:

  • Стрижиус Олена Володимирівна, заступник начальника управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій;
  • Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 529 9399, начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
  • Матвієнко Зоя Леонідівна, тел. (044) 529 9168, головний спеціаліст відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій

 

12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:

Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.