1. Орган виконавчої влади, який проводить обговорення:
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Питання або назва проекту акта, винесеного на обговорення:
Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» Шевченківського району міста Києва
На даний час тарифи на платні медичні послуги, які надає «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» Шевченківського району міста Києва встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я», зареєстровані в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 25 жовтня 2016 року за № 186/1499 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 жовтня 2016 № 947).
Зазначеним проектом розпорядження передбачено розширення тарифів на платні медичні послуги та встановлення тарифів з прибутком, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» Шевченківського району міста Києва
3. Альтернативні варіанти вирішення питання:
а) не встановлювати тарифи на послуги з медичного обслуговування;
б) встановлення тарифів на рівні нижче економічно обґрунтованих витрат;
в) встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні;
4. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюються дія прийняття розпорядження:
- населення, яке користується послугами з медичного обслуговування;
- лікувально-профілактичний заклад охорони здоров’я;
- виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)
5. Можливі наслідки проведення в життя кожного альтернативного рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
а) відсутність тарифів на платні послуги з медичного обслуговування є:
- неприйнятною альтернативою для населення у зв’язку з тим, що це призводить до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;
- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, так як зазначене суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 та може створювати передумови до непрозорих розрахунків із споживачами цих послуг;
- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з неможливістю виділення бюджетних асигнувань за надання послуг, які повинні надаватися на платній основі;
б) встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованих витрат є:
- бажаною для населення;
- неприйнятною альтернативою для лікувально-профілактичного закладу у зв’язку з відсутністю в кошторисах цих закладів бюджетного фінансування на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, що, в свою чергу не сприяє підвищенню необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та покращення якості надання послуг тощо;
- неприйнятною альтернативою для органів виконавчої влади у зв’язку з необхідністю виділення бюджетних асигнувань на покриття різниці між економічно обґрунтованими витратами та встановленими тарифами, оскільки бюджет міста Києва є збалансованим, і вишукати додаткові кошти можливо виключно за рахунок скорочення інших статей видатків, зокрема тих, які мають соціальну спрямованість, що не є доцільним;
в) встановлення тарифів на послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні є бажаним для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін, сприятиме запровадженню прозорих розрахунків із споживачами та є єдиним можливим методом, що відповідає вимогам діючих нормативно-правових документів, не потребує бюджетного фінансування та дозволяє врахувати інтереси держави, лікувально-профілактичних закладів та споживачів послуг.
6. Спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін:
Надання пропозицій та зауважень до оприлюдненого на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації проекту розпорядження.
7. Терміни проведення публічного громадського обговорення:
З 30 листопада 2016 року по 14 грудня2016 року
8. Форма громадського обговорення:
Електронні консультації
9. Подання пропозицій і зауважень за формою:
До 14 грудня 2016 року прохання подавати відповідні пропозиції або зауваження.
Прізвище ________________________________________________________
Ім’я _____________________________________________________________
По батькові _______________________________________________________
Організація (установа) _____________________________________________
Посада ___________________________________________________________
Тел./факс/e-mail ___________________________________________________
10. Адреса подання пропозицій і зауважень, що винесені на громадське обговорення:
Управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, cinpolit@ kievcity.gov.ua
11. Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи:
- Шевцова Віта Єгорівна, тел. (044) 529 9399 начальник відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
- Матвієнко Зоя Леонідівна, тел. (044) 529 91 68, головний спеціаліст відділу ціноутворення на соціально значущі товари та послуги управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій
12. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення:
Звіт за результатами обговорення буде оприлюднений на офіційному Інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації не пізніше, ніж за два тижні після закінчення обговорення.